قوه قضائیه و شورای عالی امنیت ملی با فتنه گران مماشات نمی کنند/مبارزه با فتنه گران


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908257

علی اکبر علیزاده از قوه قضائیه و شورای عالی امنیت ملی خواست در آخرین حوادث از شورشیان مماشات نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این نماینده مجلس یازدهم در گفتگو با صبح زاگرس درباره آخرین تحولات کشور گفت: وقتی قیام شروع می شود، شعارهای آن آشکارا درست است، اما پشت آن اراده دروغین نهفته است و اصل ماجرا باطل است. این قیام بر دو موضوع اقتصاد و معیشت متمرکز بود، دیگری حجاب.

علی اکبر علیزاده ادامه داد: در آن زمان که قیام شروع شد، چون ماهیت یاغی ها هنوز مشخص نشده بود و شاید کسانی که جزء یاغیان نیستند اما مشکل و ایراد دارند، نظام جمهوری اسلامی هم به خطا رفت. نظام حکیمانه سعی کرد مدارا نشان دهد، پس باید شورشیان طبیعت را روشن کرد و صفوف را تقسیم کرد، به همین دلیل نیروی انتظامی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بچه های بسیجی کشته شدند، اما سعی کردند صفوف را تقسیم کنند.

وی افزود: اتفاقی که در این چند روز افتاد این بود که شورشیان بلافاصله ماهیت واقعی خود را نشان دادند و مشخص شد که به دنبال برهم زدن امنیت مردم بودند. الان یک نفر هم در میان اغتشاشگران نیست.

علیزاده تاکید کرد: این یاغیان مبارز هستند و باید با تمام توان مبارزه کنند.

نماینده دامگان در شورای اسلامی نیز گفت: رئیس محترم قوه قضائیه و شورای عالی امنیت ملی بر برخورد با این معاندان تاکید کردند و منتظر نتیجه هستیم و اگر فردی بخواهد دلجویی کند مماشات کننده شریک جرم می شود زیرا طبیعت آنها نمی توانند تحمل کنند که امنیت آنها توسط اراذل و اوباش قاتل و خونخوار و داعش به چالش کشیده شود.

علیزاده در پایان گفت: اکنون دادگاه ها شروع کرده اند و با قدرت برخورد می کنند; جمهوری اسلامی به هیچ وجه این اوباش و آشوب ها را تحمل نخواهد کرد و به عنوان یک کشور متخاصم با تمام قوا با آنها برخورد خواهد کرد و انشاالله نتیجه آن را خواهیم دید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید