وظیفه امروز ایستادن به پای ولایت، مبارزه برای شفافیت و مطالبه کارآمدی است/ قوه قضائیه نباید از یاغیان مماشات کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام استاد حوزه علمیه قم در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شیراز دوشنبه شب در اجتماع مردم اراک در مسجد سیدالشهدا(ع) ضمن مداحی حضور حماسی اهالی صحنه گفت: مؤمن تهدیدها و بلاها را به فرصت تبدیل می کند.

وی با اشاره به سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی و بیان اینکه فرصتی که در تهدیدها و بحران ها وجود دارد، در تهدید نیست، افزود: مؤمن می تواند از بلاها بیشتر بهره مند شود و اگر به مصیبت ها و تهدیدهای جانی پاسخ مناسب بدهد. خط قرمز خدا را رعایت کنید، نشکنید و به عهد او وفا کنید، خداوند روزنه ای ایجاد می کند.

عالی با اشاره به ماجرای زندانی شدن حضرت یوسف توسط زلیحه گفت: حضرت یوسف (علیه السلام) بنده خدا را در حال فرار دید، منتظر باز شدن درها نشد، دوید و یکی یکی درها به روی باز شد. پس بنده از ماست و گشایش از آن خداست، زیرا کلیدها در دست خداست.

این سخنگوی برجسته کشور اذعان داشت: یکی از بزرگترین تهدیدات زمان ما داعش بود، زیرا با ایمان باطل جنگیدند.

وی افزود: پروژه نظامی 30 ساله غرب بر جهان اسلام توسط داعش با اهدافی چون غارت بیشتر منابع انرژی منطقه، فروش بیشتر تسلیحات آنها، تجزیه کشورهای منطقه و تبدیل آنها به کشورهای ضعیف و ضعیف، ایجاد مرز امن برای اسرائیل و تبدیل آن به قدرت اول منطقه و در نهایت معرفی اسلام به عنوان دین وحشی و جلوگیری از گرایش به اسلام در جهان.

عالی بیان کرد: در این طرح جدایی ایران هدف ویژه بود و جدایی کردستان هدف مهمی بود و حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم یک بار مسخره های زیادی شنیدند اما برای مقابله گام برداشتند. این طرح و احتمال تبدیل ایران را تهدید کرد. اولین قدرت منطقه و اسرائیل در چارچوب خودش قفل شده بود.

وی با بیان اینکه بر اساس روایات اهل بیت علیهم السلام، آخرالزمان زمانی است که تهدیدهای بزرگ ظاهر می شود، افزود: از آنجایی که در دالان ظهور هستیم، باید صفوف حق و باطل، مؤمنان و منافقین تقسیم شود. .عصر (عج) هم.

این استاد اخلاق گفت: در عصر ولی عصر سه جریان نیست، دو جریان است. ایمان و کفر و بر همین اساس است که اهل بیا گفته اند در آخرالزمان از وسوسه نترسید زیرا زمین را از عاشقان و ناپاکی ها پاک می کند.

عالی افزود: اکنون در مراحل پایانی یکی از قیام ها هستیم که جنگ ترکیبی تمام عیار است. جنگ ترکیبی یعنی دشمن با هر چه می تواند ضربه بزند. یعنی فرعون و سامری و کارون با هم می آیند; این یعنی ظهور جمل و صفین و نهاروان با هم; این به معنای شکستن پیمان، جمع شدن نخبگان قدرتمندتر و احمق های فریب خورده است.

وی گفت: در این جنگ کار تقسیم می شود، کار سیاسی را یک نفر انجام می دهد، کار رسانه ای را فرد دیگری انجام می دهد، حمایت های مالی و سایر امور نیز تقسیم می شود.

عالی با بیان اینکه دشمن در فتنه اخیر سه هدف داشت، افزود: اول اینکه مردم را علیه نظام که محور وحدت را می طلبد به خیابان بیاورد. در انقلاب اسلامی چیزی که مردم را به هم نزدیک کرد دین و امام بود، اما به دلیل اختلافات یک رهبر نداشتند و باید این خلاء پر می شد. بنابراین با سوژه سازی مهسا امینی و حمایت از سلبریتی ها سعی در این کار داشتند.

وی ادامه داد: تاثیرگذارترین دولت در زمینه جاسوسی دولت روحانی بود. یک جا مستقر نشدند، خزانه خالی، مرگ و میرهای فراوان کرونا، اوضاع نابسامان همه این بود که مردم را به نقطه جوش برساند، دشمن به نارضایتی مردم از شرایط اقتصادی تکیه کرد، اما باز هم تکیه ای نبود. معنویت مردم

این سخنران برجسته کشوری هدف دوم را تقسیم ایران به دو محور قومی کردستان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و آذربایجان و مذهبی عنوان کرد و تصریح کرد: هدف سومی که در آن قرار داریم، ارعاب و وحشیگری با عملیات آزار و اذیت، ترور است. ، اعتصابات کوچک، زیاد و پراکنده برای ایجاد فشار روانی بر نیروهای امنیتی و اشتباهات آنها تا کشور از نظر اقتصادی و امنیتی سقوط کند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به بیان رهبر انقلاب مبنی بر عدم حجاب یا بی حجابی و حتی مرگ یک زن، خاطرنشان کرد: این هدف سوم ناشی از ضعف دشمن و قدرت ماست. زیرا وقتی به دو هدف اولیه نرسند، از ناامیدی که دارند به این چیزها روی می آورند.

وی تصریح کرد: شجاعت روسیه و چین برای مقابله با آمریکا مدیون عملکرد ایران است، زیرا ابرقدرت کسی نیست که سلاح های پیشرفته داشته باشد، بلکه آن است که شجاعت استفاده از سلاح را داشته باشد.

این سخنران برجسته کشوری گفت: از نظر سیاسی با دولت جدید تغییر مسیر دادیم و قدرت جدیدی به دست آوردیم، آقای رئیسی واقعاً متعلق به مردم است و شایسته نیست در این فرصت تلاش خود را بیان کنیم.

عالی اضافه کرد: ما در اقتصاد مشکل داریم که البته زمان بر است و اینجاست که دولت می تواند چهار سال کار کند. مشکلات حل می شود اما می خواهند این درمان و اصلاح انجام نشود.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: هدف از عملیات های آفندی دشمن سرگرمی مسئولان با این حوادث و بی توجهی به مشکلات مردم است، لذا رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئولان نباید با این آشوب ها سرگرم شوند.

این کارشناس مذهبی تاکید کرد: اولین وظیفه ما ایستادن در پای ولایت است و هنر مؤمن جدا نشدن از ولایت در مواقع سختی است، پس باید به دهان کسی که به دهان حجت گوش می دهد گوش دهیم. ابن الحسن (ع).

عالی وظیفه دوم امروز ما را جهاد تبیین دانست و تاکید کرد: طرف مقابل با ارتش سایبری وارد میدان شده است.

این استاد حوزه تصریح کرد: وظیفه سوم این است که مسئولان را ملزم به تلاش بیشتر و اصلاح مدیران میانی کنیم. مدیران میانی ما شکست خورده اند و با سیستم قراضه آنها این بار سنگین قابل تحمل نیست و علاوه بر کار طولانی مدت باید برای مردم هم کار سریع انجام دهیم.

علی با تاکید بر اینکه اکنون که صفوف تسویه شده است، قوه قضائیه نباید از خود راضی باشد، گفت: اگر مثل کوه در دفاع مقدس ایستاده بودیم. همانطور که توکل کردیم به خدا و پیامبر صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به ویژه وجود مقدس حضرت ولی عصر (عج).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید