مماشات دیگر جایز نیست/ شورای عالی امنیت ملی باید قاطعانه و جدی با معارضان برخورد کند


ساعت: 23:11
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908205

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس در واکنش به جنایت معاندین در کرج با بیان اینکه مماشات از این پس جایز نیست، گفت: باید برخورد قاطع و سختی از سوی عالی امنیت ملی با معاندین صورت گیرد. شورا و نهادهای امنیتی چون دشمنان به دنبال تجزیه کشور هستند.» اما مردم نشان داده اند که با این گروه از اوباش و آشوبگران موافق نیستند و نهادهای امنیتی باید با اخلال گران نظم و نظم و نظم و امنیت و نظم و امنیت، برخورد صحیح و قاطعانه داشته باشند. امنیت مردم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «محمدرضا احمدی» نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار ۸دی با محکومیت شدید حمله مسلحانه به پلیس در اتوبان کرج – قزوین گفت: فکر می کنم تا الان نظام آرام شده است، شاید اگر کسی گمراه شد و تحت تاثیر رسانه های بیگانه بود با آشوبگران همراه شد تا خط خود را از این گروه خشمگین جدا کند.

وی با بیان اینکه اکنون برقراری امنیت خواسته مردم است، گفت: همه نهادهای امنیتی باید در مقابل فتنه گران بایستند.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: رسانه های بیگانه با اخبار جعلی و فریبنده و با کشتار و بازی با احساسات مردم سعی در القای ناامنی ایران به افکار عمومی و ناپایدار نشان دادن کشورمان دارند. مماشات دیگر جایز است، جایز نیست و باید امنیت مردم به بهترین نحو تامین شود.

احمدی ادامه داد: اگر راکت بود تمام شد. شوراي عالي امنيت ملي و نهادهاي امنيتي بايد قاطعانه و قاطعانه اقدام كنند چرا كه دشمنان با لشكر سياه خود اعم از منافقين و سلطنت طلبان در صدد تجزيه كشور هستند اما مردم نشان داده اند كه با اين اوباش و ياغي ها نمي روند. در اینجا نهادهای امنیتی موظفند با متخلفان نظم و امنیت مردم برخورد صحیح و محکم داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت به زندگی و کسب و کار مردم مربوط می شود و باید با هرکسی که امنیت ملی کشور را تهدید می کند مبارزه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید