شورای عالی امنیت ملی نباید با براندازان مماشات کند/کسانی که در مقابل حوادث اخیر سکوت کردند خائن به انقلاب هستند.


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908282

محمدرضا پورابراهیمی گفت: شورای عالی امنیت ملی نباید با کسانی که قصد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند مماشات کند و با آنها قاطعانه برخورد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با را آرمان; وی بیان کرد: تداوم اغتشاشات اخیر در کشور نشان داد که اگر تردیدی وجود دارد که آمریکا، اسرائیل و دستگاه های جاسوسی پشت این جریان نیستند. اکنون شکی نیست و واضح و مبرهن است که پشت آشوب ها، آمریکایی ها، منافقین، گروهک های ضد جمهوری اسلامی ایران، سلطنت طلبان، سرویس های جاسوسی انگلیس و اسرائیل هستند که قصد براندازی جمهوری اسلامی ایران را دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا مردم ایرادات بجا دارند و حق دارند مطالبات خود را در چارچوب قانون اساسی مطرح کنند. اما با توجه به فضای ایجاد شده توسط رسانه های بیگانه و هجمه سنگین به نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتراضات این افراد نیز تحت تاثیر قرار گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند افرادی که به شرایط اعتراض دارند می توانند نظر، انتقاد و ایراد خود را نسبت به عملکردها داشته باشند اما جدا از این موضوع. نباید تصور کنند که عده ای می خواهند به نام اعتراض و بیان دیدگاهی متفاوت نسبت به اصل حاکمیت، نظام، کشور و تمامیت ارضی اقدام کنند.

وی ابراز کرد: اتفاقات اخیر این هفته نشان داد که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با یک برنامه ریزی منسجم قصد دارند از رویکردی متفاوت از فضای اعتراضی متعارف و متعارف استفاده کنند و لذا در این شرایط وظیفه همه دستگاه هاست. سنگین هستند و نهادها باید با نگاهی متفاوت به مانع و اقدامات حریف در این زمینه تصمیم گیری کنند.

پورابراهیمی تاکید کرد: شورای عالی امنیت ملی نباید با کسانی که قصد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند مماشات کند و با آنها قاطعانه برخورد کند.

نماینده مردم کرمان و راور در شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران همواره نشان داده اند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند و حضور امروز مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان نشان داد که مردم ایران با همه هجمه ها از انقلاب و نظام حمایت می کند. من راحیل و شهدا ایستاده اند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان نظام باید در این زمینه اقدام کنند، متاسفانه شاهد بودیم که در این ایام برخی از مراجع نه تنها کمکی به اوضاع نکردند بلکه آب به آسیاب دشمن ریختند. و متأسفانه برخی از مراجع سه گانه با اظهارنظرها و اقدامات خود آنقدر به آسیاب دشمن می زنند که متأسفانه چنین افرادی را در مجلس داریم که به اصل انقلاب خیانت کردند.

وی خاطرنشان کرد: خیانت دوم را کسانی کردند که در مقابل این هجمه ها سکوت کردند، کسانی که سکوت کردند خائن به انقلاب هستند. بنابراین امروز املاک این حوزه باید در جهاد تبیین حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید