رگبار اشتباهات داوری مقابل تراکتورسازی باید تمام شود/ امروز با سربلندی زمین را ترک کردیم

ساعت: 22:11
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922472

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از بازیکنان و کادرفنی تشکر کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه داور نتیجه بازی را تغییر داد، گفت: خط اشتباهات داوری مقابل تراکتور باید پایان یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی درباره دیدار مقابل استقلال تهران با بیان اینکه تراکتور یک بازنده پرافتخار بود، اظهار داشت: امروز هم مثل بازی هفته گذشته فوتبال چشم نوازی به نمایش گذاشتیم. تراکتور خیلی پیشرفت کرده و یکی از بهترین تیم های ایران است. یک بار دیگر می خواهم از همه بازیکنان بابت این فوتبال زیبا تشکر کنم و به آنها خسته نباشید بگویم.

وی با انتقاد از عملکرد داور گفت: چرا داور تهرانی تیم تهرانی را برای بازی انتخاب کرد؟ بلافاصله بعد از بازی با آقای افشاریان صحبت کردم و شکایت کردم. اشتباهات داوری امسال علیه تراکتورسازی خیلی زیاد بوده و باشگاه بارها این موضوع را پیگیری کرده است و من تمام تلاشم را می کنم تا یک بار برای همیشه این موضوع حل شود. البته VAR راه حل اکثر اشتباهات داوری در فوتبال ایران است و تا زمانی که این فناوری به فوتبال ایران اضافه نشود، شاهد ادامه این چرخه معیوب خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از عملکرد بازیکنان این تیم تمجید و قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: تیم ما در دو بازی متوالی مقابل استقلال سه گل به ثمر رساند و تیم حریف دو گل را از طریق ضربات پنالتی به ثمر رساند که این عدد نشان از برتری مطلق تراکتور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید