پیروزی هاگمن مقابل پرسپولیس / داور تمام اشتباهات 50-50 را به سود پرسپولیس گرفت.

ساعت: 19:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785546

سرمربی رفسنجانی تیم فوتبال مس گفت: هنوز مشکلاتی برای حل داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛

محمد ربیع پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به تیم پرسپولیس و کادر محترم این تیم خسته نباشید می گویم. به تیممان خسته نباشید می گویم چون در یک مسابقه تاکتیکی با فشار بالا خوب کار کردند و در این دیدار عبارات درستی داشتیم.

وی افزود: با وجود اینکه گفتم امروز بهتر از بازی های قبلی بازی خواهیم کرد، اما همچنان باید مشکلاتی را حل کنیم. مسیر تیم کاملا رو به جلو است و به همه بچه ها خسته نباشید می گویم و از زحمات و پشتکار همه تیم ها تشکر می کنم. به خصوص بازیکنانی که به عنوان ذخیره بازی نکردند، اما حس همدلی درستی را در تیم ایجاد کردند و منظورم این مجموعه است.

سرمربی رفسنجان کپر خاطرنشان کرد: برای بازی با پرسپولیس بیش از یک هفته تا 10 روز زحمت کشیدیم و انصافا فکر می کنم حق تیم ما برنده است. ما برای بازی این هفته زحمت کشیدیم و می دانم که حق تیم ما بیش از یک امتیاز است. این بازی تمام شد و باید خود را برای دیدار سخت مقابل نفت در مسجدسلیمان آماده کنیم.

خاخام یادآور شد: تاکنون چهار بازی مقابل سپاهان در اصفهان، فولاد در اهواز، آلومینیوم و پرسپولیس که سه قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر و جام حذفی بودند انجام داده ایم و آلومینیوم اکنون بهترین تیم جهان است. لیگ برتر.” و بازی سخت بعدی ما این خواهد بود که باید خیلی سریع از نظر روحی و جسمی ریکاوری کنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم.

وی درباره ارزیابی داور گفت: خیلی علاقه ای به صحبت در مورد داوری ندارم، اما در این دیدار با داور اختلاف نظر زیادی دارم. او صحنه های 50-50 زیادی بازی کرد و در ابتدای نیمه دوم صحنه مشکوکی بود که نمی دانم چه شد اما همکارانم فکر می کردند باید برای تیم ما پنالتی گرفته می شد. در محوطه جریمه پرسپولیس به نظرم بعد از پاس، توپ از کنار بازیکنان عبور کرده بود و آنچه روی صحنه دیدیم، بازیکن پرسپولیس به پاهای دروازه بان ما ضربه زد. آقای اکرمی برای من خیلی قابل احترام است اما در بادران هم بازی مقابل پرسپولیس داشتیم که او هم پنالتی گرفت و کارشناسان گفتند پنالتی نبود.

سرمربی رفسنجان افزود: اما باید احترام و تمکین کنیم و منتظر کارشناسی صحنه ها باشیم. در دیدار مقابل فولاد خوزستان بسیاری از کارشناسان گفتند که پنالتی فولاد پنالتی نبود و 2 بر یک باختیم. فصل گذشته 30 بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی داشتیم اما تیم ما پنالتی نگرفت و امکان ندارد حتی یک بار هم برای ما پنالتی نگیرند. مگر می شود 31 پنالتی را نخورد؟ بازی فصل گذشته با آلومینیوم اراک نشان داد که بازیکن آلومینیوم در محوطه جریمه با دست به توپ ضربه زد که در همان بازی یک بر صفر شکست خوردیم. در این فصل در بازی با سپاهان فقط یک پنالتی برای ما اجرا شد. ما داوری را با اجرای پنالتی مقایسه نمی کنیم، اما امروز از نحوه داوری راضی نبودم، با این حال احترام می گذاریم و اعتراض خود را با احترام ابراز می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید