با تصمیم اشتباه داور، ناظر تراکتور سوخت / قاضی نیز اشتباهات داور را تایید کرد.

ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793712

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ناظر داوری بازی این تیم مقابل مس رفسنجان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اشتباهات داوران را تایید کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاظم محمودی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی گفت: در روز بازی تراکتورسازی – رفسنجان کمک داور تعویض شد. امسال برای دومین بار است که اعضای تیم داوری قبل از شروع مسابقه در بازی های تراکتورسازی تغییر می کنند.

وی افزود: با تصمیم اشتباه داور، پنالتی تراکتور سوخت و در صحنه ای دیگر پیمان بابای در آستانه گلزنی قرار گرفت که داور به ناحق اعلام آفساید کرد. همچنین در وقت های تلف شده در وقت اضافه اول، بازیکن تراکتورسازی موقعیت بسیار خوبی در محوطه جریمه زد که داور پایان بازی را 30 ثانیه زودتر از موعد مقرر اعلام کرد.

محمود گفت: بعد از بازی با آقای نجاتی داور مسابقه صحبت کردم که ایشان هم اشتباهات داور را تایید کردند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تغییرات تیم داوری قبل از شروع مسابقه و اشتباهات ناشی از آن داوران باعث ایجاد شکاف شد. در سه بازی از چهار بازی گذشته (آلومینیوم اراک، مس در لیگ برتر و مس در جام حذفی) اشتباهات داوری مقابل تراکتورسازی صورت گرفت و حالا عذرخواهی یا حذف تیم داوری هیچ دردی را دوا نمی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام احترامی که برای دپارتمان داوری قائل هستم، اعتراض خود را به همراه فیلم مسابقه به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و انتظار می رود اتفاقات بازی تراکتورسازی مس. در اسرع وقت بررسی شود.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید