تصمیم قاضی اشتباه است، ما به خیلی چیزها مشکوکیم/ شاید اراده ای برای قهرمان نشدن باشد!

ساعت: 18:39
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792479

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه اشتباهات مقابل پرسپولیس خیلی زیاد شده و این ذهنیت را به ما داده است که اراده قهرمان نشدن تیم ما وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی پس از پایان دیدار پرسپولیس و پیکان گفت: در مجموع بازی خوب و هیجان انگیزی بود. ما به نتیجه مطلوب رسیدیم و بازی واقعا سختی داشتیم. پیکان یک تیم نایب قهرمان با برنامه است و بازیکنان ما انرژی زیادی برای این کار گذاشتند. زدن 3 گل در طول مسابقه سخت است اما ما خوب دویدیم و جنگیدیم و از فرصت ها استفاده کردیم و در نهایت این پیروزی را به هوادارانمان تبریک می گویم.

وی در خصوص اینکه هواداران تیمش در ورزشگاه حضور ندارند، گفت: هواداران در ورزشگاه نیستند اما ما انرژی آنها را احساس می کنیم و همیشه برای ما دعا می کنند. امیدوارم از این پیروزی خوشحال شوند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اعتراض خود به پنالتی پیکان گفت: از بیرون به ما گفتند شانس اول توپ را زد و داور در آن صحنه اشتباه کرد. اگر این صحنه اشتباه بود فشار زیادی به تیم ما وارد می شد. هفته گذشته شرایط سختی برای داوری داشتیم و فکر می کنیم اگر بازی 2 بر 2 می شد کار در مجموعه ما بسیار سخت بود. امیدوارم داور پنالتی را تصحیح کرده باشد اما اگر اینطور نباشد و اشتباه کرده باشد به خیلی چیزها مشکوک می شویم. فقط امیدوارم قاضی پنالتی را درست اعلام کرده باشد.

گل محمدی در نشست خبری گفت: به نتیجه ای که می خواستیم رسیدیم. کسب 3 امتیاز هدف اصلی ما بود و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. ما بازی واقعا سختی داشتیم و در مسابقات فیزیکی و جذاب زیادی بازی کردیم. از همه بازیکنانم تشکر می کنم، زیرا آنها روی دفاع و حمله به خوبی تمرکز کردند. خدای ناکرده این پیروزی به ما کمک می کند در مسابقات آینده با امید بیشتری بازی کنیم.

وی در خصوص اینکه 2 گل تیمش توسط بازیکنان ذخیره به ثمر رسیده است، گفت: همه بازیکنانی که در اختیار داریم از کیفیت فنی خوبی برخوردار هستند. در نهایت 11 نفر می توانستند در زمین حضور داشته باشند اما همه با انگیزه کار کردند به خصوص شیفت. هم اسد و هم سایر ذخیره ها عالی بازی کردند و عملکردشان راضی کننده بود.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص داوری گفت: صحنه های تاثیرگذاری علیه ما از ابتدای قهرمانی زیاد اتفاق افتاده است. داوران اشتباه می کنند اما این اشتباهات سریالی واقعا نگران کننده است. خطای آشکار بازیکن حریف در محوطه جریمه پیکان بود. بازی 2-0 به سود ما بود اما با این پنالتی تحت فشار بودیم. اگر گل دوم را می زدیم پرسپولیس با این همه هوادار تحت فشار بود. من آقای مهدوی را می شناسم و ایشان را مردی پاک و نماینده می دانم، ایشان از قضات پاک کشور هستند اما باید اعتراف کنند که در این صحنه اشتباه کردند. متاسفانه اشتباهات مقابل پرسپولیس خیلی زیاد شده و این ذهنیت را به ما داده است که اراده قهرمان نشدن وجود دارد. تعداد اشتباهات مقابل پرسپولیس خیلی زیاد شده، من می گویم این اشتباهات ناخواسته است نه عمدی، اما امیدوارم همه اشتباهات تمام شود. این باید برای همه احترام گذاشته شود، نه فقط تیم ما. داور خیلی خوب بازی کرد و بازی را کنترل کرد اما در این صحنه علیرغم کمک او برای اعلام پنالتی، تصمیم اشتباهی گرفت.

گل محمدی در خصوص کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی گفت: همه پروازها در ایران رو به وخامت است و این مایه تاسف است. بیشتر زمین های لیگ برتر سال به سال خراب می شوند. کیفیت لیگ ما خیلی خوب است و یکی از سخت ترین لیگ های آسیاست. تیم های حاضر در لیگ ایران به راحتی باج نمی دهند و در یک سطح هستند اما کیفیت زمین ها باعث افت کیفیت تیم ها می شود. پرسپولیس، استقلال و تیم ملی در یک زمین بازی می کنند و حتی چمن آزادی هم مشکل دارد. اگر می خواهیم لیگ بهتری داشته باشیم و به دنبال تیم ملی بهتری هستیم باید زیرساخت ها را ایجاد کنیم، فدراسیون یا وزارت ورزش باید شرایط را برای بهتر شدن شرایط ایجاد کنند. امکانات فوتبال ما واقعا زیر خط فقر است و باید بیشتر به این موضوع فکر کنیم.

وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: آقای صدری قول داده که پنجره باشگاه ما تا جمعه باز باشد. ما 2 بازیکن تاجیکستانی گرفتیم که در صورت نیاز باید در نیم فصل اول از آنها استفاده می کردیم اما الان این 6-7 هفته است که این بازیکنان مجوز بازی ندارند. امیدوارم این مشکل حل شود و زودتر از این افراد استفاده کنیم، هرچند می دانم صدری تلاش زیادی برای این کار می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید