اشتباهات داور امتیازاتی را از استقلال گرفت

اشتباهات داور امتیازاتی را از استقلال گرفت

یدالله اکبری درباره عملکرد استقلال در 8 هفته ابتدایی این فصل لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در این 8 هفته عملکرد بدی نداشته است و در بازی قبلی مقابل فولاد خوزستان یکی از بهترین بازی های این فصل را شاهد بودیم، اگر نگوییم اشتباه داور. او 3 امتیاز می گرفت اما فوتبال همین است و بدشانسی برای استقلال رقم خورد تا به تساوی رضایت دهد.

وی افزود: به هر حال استقلال هفته به هفته عملکرد خوبی داشته و در حال رشد است. اگر شرایط این تیم به همین منوال پیش برود مطمئن باشید مدعیان اول عنوان قهرمانی خواهند بود.

اکبری ادامه داد: تنها امتیاز منفی استقلال در خط حمله است و این تیم موقعیت های زیادی به دست می آورد اما موفق به گلزنی نمی شود و اگر موقعیت ها را به گل تبدیل کنند این تیم در هر بازی 3 گل می زند و خطرناک ترین تیم این فصل می شود. .

هافبک سابق آبی پوشان بالاخره به بازی استقلال مقابل ذوب آخان در هفته هشتم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ذوب آخان تیم بسیار خوبی است و استقلال بازی آسانی نیست، اما آبی پوشان این توانایی را دارد که در فولاد شهر این تیم را شکست دهد و می تواند هر 3 امتیاز را برای برد بگیرد اگر استقلال گل اول را بزند مطمئن باشید گل دوم و سوم را می زند و پیروز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید