بچه را پیش داور فرستادند/ داور چهارم بی فایده است، کمکی نیست؟!


ساعت: 20:14
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904731

داور نمی داند چند بار فوتبال بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: برو از آقای زرگر بپرس یا از داور چهارم! او یاور نیست؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مازیار زارع سرمربی تیم ملوان درباره اتفاقات اخیر دیدار با پرسپولیس گفت: مشکل خاصی وجود نداشت. بازی خیلی خوب پیش می رفت. فکر می کنم بازی را به خوبی کنترل کردیم و به پرسپولیس فرصت ندادیم. در نیمه دوم هر دو تیم حملاتی را انجام دادند، اما باید یک نکته را بگویم و آن اینکه خود داوران مسابقات را به چالش می کشند. من به نیمکت پرسپولیس و آقایان گل محمدی و باقری که از خودم بزرگتر هستند توهین نکرده ام و مشکل خاصی هم با پرسپولیس نداشتم اما باید زمان تقریبی برای داوران داشته باشند. همان طور که چپ ها و راست ها ما را محروم می کنند، باید به داوران هم یاد بدهند که چگونه رفتار کنند. ویدیوی گیم پلی را ببینید. من کوچکترین اعتراضی نکردم اما برو از آقای زرگر بپرس که به داور گفت کارت نده!

زارع خاطرنشان کرد: بازیکن من با هم تیمی اش صحبت می کند. آیا چنین اتفاقی خواهد افتاد؟ داور در حد و اندازه این مسابقه نبود. تیم ما در بحران است، اما به تیم ما به چپ و راست کارت داده می شد. من در صحنه پنالتی از خود بی خود نشدم اما داور مسبب آن صحنه هایی بود که ایجاد شد. یکی یقه اش را بگیرد. آنها همیشه مربیان، بازیکنان و تماشاگران را حذف می کنند. آیا این داور این مسابقه بود؟ پرسپولیس در بالای جدول است و ما در انتهای جدول. این بچه داور برای این بازی فرستاده شده! او بچه است و فوتبال بازی کردن را بلد نیست! این داور دلیل دیوانگی من است. یک نفر از فدراسیون بیاید و کلاس توجیهی به آنها بدهد.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: الان تنبیه می شوم و داور آزاد می شود. از آقای زرگر یا داور چهارم بپرسید! او یاور نیست؟ پس چرا یک کلمه به داور نگفتی؟ میدونی چرا؟ چون به خاطر یکسری مشکلات تیم ضعیفی هستیم.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که با این حرف ها شما محروم می شوید، ادامه داد: من باید محروم می شوم اما چه کسی مرا عصبانی کرده است؟ دلیل من معتبر است زیرا قاضی چنین کرد. بازیکن من در حال صحبت با هم تیمی خود است و چگونه در این شرایط عصبانی نشم؟ در پنالتی چون ندیدم چیزی نگفتم اما داوران با رفتارشان نیمکت نشین ها را عصبانی می کنند. داور نتوانست بازی را کنترل کند. او می تواند 20 هفته دیگر برای پرسپولیس سوت بزند اما چون دوربین او را نشان می دهد باید کارت بدهد و خودش را نشان دهد. یک کیف بست. من نیازی به این چیزها ندارم تحریم می شوم، می روم خانه. در چشمان تاج نگاه می کنم و به او می گویم که باید پشت قاضی خود بایستی. برای تک تک شما متاسفم.

بعد از پایان بازی مازیار زارع به سمت داور رفت و گفت: برایت متاسفم. تو می دانی که من در مورد تو چه می دانم و ببین چه کار می کنم! زارع نیز در گفتگو با گل محمدی و پیرانی به قضاوت داور اعتراض کرد. زارع از روی سکوها به داور اعتراض کرد و گفت: بعد از بازی توپ های شما را به آب می اندازم!

دیدگاهتان را بنویسید