ما را دیر فرستادند و وقت کافی برای تمرین و تطبیق نداشتیم/ قوانین را در قونیه تغییر دادند


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889561

من به صورت انفرادی بهتر از همه تیراندازان المپیکی و قهرمان جهان شوت زدم

تیرانداز هدف هوایی ایرانی در مقاله تله گفت: دیر اعزام شدیم و زمان کافی برای تمرین و تطبیق در قونیه نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بابک یگانه تنها تیرانداز ایرانی در مقاله تراپ در گفتگو با خبرگزاری دانا درباره عملکرد خود در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: ابتدا از فرمانده مقتول و همچنین از مربیان تیم ملی که تمام تلاش خود را به کار گرفتند. برای رسیدن به اهداف پرواز انجام دادند، متشکرم. من و مرضیه پروش نیا به این دوره از بازی ها در تراپ اعزام شدیم.

نماینده آقایان کشورمان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تاکید کرد: از آبان ماه 1397 هیچ هدف هوایی برای اعزام های ارتش ملی و برون مرزی وجود نداشته و پس از این مدت با کمتر از 2 ماه آموزش اعزام شدیم. ماه گذشته به باکو رفتم که 114 امتیاز کسب کردم. من به ثبت 114 امتیاز در مسابقه باکو راضی نبودم. اردوی ما بعد از باکو ادامه یافت.

یگانه یادآور شد: قبل از اینکه من را به بازی های کشور اسلامی بفرستند، هشدار دادم که باید 3 تا 4 روز زودتر برای تمرین بفرستند، اما کمیته ملی المپیک فقط 21 و 25 مرداد مرا اعزام کرد. انتظار داشتم در 12 آگوست ارسال شوم تا بتوانم برنامه آموزشی را کامل کنم. اگر چند روز قبل در محل مسابقه آموزش های لازم را داشته باشم، بعد از اینکه به شرایط مسابقه، کارتریج و میدان عادت کردم، به احتمال زیاد به نتیجه مطلوب خواهم رسید. اما گفتند بلیت گرفته شده و گزینه ای برای پذیرش اسلحه در این پرواز وجود ندارد و در نهایت 25 مرداد ما را فرستادند که باعث شد وقتمان تمام شود.

وی در خصوص زمان بازگشت به ایران گفت: مسابقه ما الان تمام شده است و برای بازگشت باید 4 روز اینجا بمانیم، اگر به جای این 4 روز برای بازگشت زودتر آمده بودیم نتیجه بهتری می گرفتیم. در نهایت نتایج لازم را نگرفتم و در انفرادی 5 امتیاز برای رسیدن به فینال فاصله داشتم. اگر کارشناسان نتایج من را بررسی کنند، در باکو در بخش میکس امتیاز 49 از 50 را گرفتم که نشان می دهد به زمان کافی نیاز دارم و در قونیه در دور اول و دوم 25 و در دور سوم با یک خطای کوچک 24 امتیاز گرفتم. و در نهایت به 74 رسیدم. خوشبختانه در مسابقات از همه کمانداران المپیک و قهرمانان جهان بهتر شوت زدم و اول شدم اما تیم ما آخرین ضربه را از دست داد و با جمهوری آذربایجان مساوی کردیم.


4a3bc790 3082 4fa8 8cde 751eb8027c26 خبر خاکستری

وی افزود: آخرین قوانین فدراسیون جهانی به این صورت است که 6 تیم در میکس وارد فینال می شوند و تیم های اول تا چهارم مدال می گیرند، شما 134 امتیاز مساوی دارید، برای تعیین جایگاه باید یک تیر طلا بزنید. از تیم چهارم

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان برای دیدارهای آتی خواهش می کنم ضمن اینکه بر اجرای دقیق برنامه های مربیان تیم ملی نظارت می شود، زمان اعزام نیز باید بر اساس نظر مربیان متخصص باشد تا تمرینات کافی در این زمینه داشته باشیم. گام صدا.

ملی پوشان کشور در پایان یادآور شدند: شرمنده ام که نتوانستم در انفرادی به امتیاز کامل برسم و به فینال برسم. امیدوارم در آینده بتوانیم این خلأها را جبران کنیم. از سردار قربانی و مبینی، کادر فنی، اعضای کمیته فنی کمال تشکر را دارم.


بیشتر بخوانید:



دیدگاهتان را بنویسید