بازی های کشورهای اسلامی در تکواندو سنگین است. تیم باشاک به قونیه/ماکانلو می رود. حق مداحی خیلی جاها ضایع شده، باید به موکانلو وقت بدهیم


زمان: 12:40 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882560

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: بازی های تکواندو کشورهای اسلامی سخت است. تیم باشاک به قونیه می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی سای رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه مراسم افتتاحیه قهرمانان المپیک درباره ناامیدی مدا از انتخاب بهترین مربی تکواندو در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: روندی بود که اعلام شد. در مسابقاتی که می رویم از کانگ پرسیده شد که چه کسی را بگذارد، او به همه مسائل فکر می کند و احساساتی است. موقعیت مدا با این چیزها تهدید نمی شود، با او صحبت کردم. ما یک تیم هستیم و دختر و پسر نداریم.

وی افزود: مدا مانند خواهر من است و از نظر اخلاقی و فنی از او حمایت می کنیم. حقش خیلی جاها ضایع شده و جزو بهترین هاست. مدا هم مدیر و هم تکنسین است و با ما کار می کند. رابطه ما آنقدر نزدیک است که بچه ها همدیگر را درک می کنند. این اتفاق باعث شد این تیم قهرمان آسیا شود.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: کار ما بسیار سخت شده است و بازی های کشورهای اسلامی در تکواندو سخت است. ازبک قهرمان آسیا شد و در اسلام هم هست. قهرمان اروپا ترکیه و آذربایجان هستند و آفریقایی ها هم تک ستاره خوبی دارند. بازی های تکواندو کشورهای اسلامی به قهرمانی جهان بسیار نزدیک است.

سای با بیان اینکه از کرمی در کادر فنی استفاده نکردم گفت: یوسف کرمی از ابتدا قرار بود در کنار تیم ملی باشد اما قرارداد دیگری برای او آماده شد. خوشحالیم که سطح مربیان ما رفتن به کشورهای دیگر است و کرمی اولین مدال خود را در پاکستان کسب کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره ارزیابی خود از عملکرد فنی بیژن موکانلو گفت: باید به موکانلو زمان بدهیم چون تیم کم تجربه ای داریم و بچه ها جوان هستند، البته از آنها انتظار زیادی داشتیم. بچه ها بیش از آنچه می توانستند نشان دادند، دانیال بازی اول را مقابل کره انجام داد اما پیروز شد اما در فینال مغلوب قهرمان المپیک شد. در کشورهای اسلامی به این راحتی شکست نمی خورد. ما به تیم جوان خود امیدواریم، یک بازیکن جوان داریم که مدرسه است، اگر خواستیم به دانشگاه نامه بنویسیم. نایب قهرمان آسیا شد. آنها امیدوار هستند و اگر به این تیم فرصت بدهیم نتایج خوبی کسب خواهیم کرد. 20 روز قبل از مسابقه قوانین تغییر کرد که نتایج را نیز تحت تاثیر قرار داد.

وی درباره اردوی مشترک در روسیه گفت: اکنون در اردوی روسیه هستند و این فدراسیون تمام هزینه های ما را پرداخت کرده است. دنیا به تکواندوی ما تکیه دارد و ما را به اردو دعوت کرد، این تجربه رویارویی با حریفان خارجی برای رشد ما موثر است.

ساعی در خصوص ترکیب تیم آرامی برای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: تیم بشق به کشورهای اسلامی می رود. حتماً کرمی از من شکایت کرده و در اختیارش هستیم. او در آخرین جلسه کمیته فنی حضور داشت و ما جلسه دیگری نداشته ایم. ما با بچه ها دوست هستیم و همه چیز را حل می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید