خیلی وقت بود منتظر جام ملت های آسیا بودیم/ با انگیزه مقابل هند بازی می کنیم

ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801634

دختران فوتبال ایران انگیزه بالایی دارند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با انگیزه مقابل این تیم بازی می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; بهناز طاهرهانی کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران پیش از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال بانوان هند گفت: همه با انگیزه بالا آماده بازی مقابل هند هستیم. دختران فوتبال ایران انگیزه بالایی دارند، آمادگی خوبی داشتیم و منتظر شروع جام ملت های آسیا هستیم.

وی ادامه داد: همانطور که سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت، مدت زیادی از راه اندازی آن نمی گذرد و برای اولین بار در این تورنمنت بزرگ حضور خواهد داشت. آینده خوبی را برای فوتبال ایران تصور می کنم، راه درازی در پیش داریم اما برای موفقیت ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در جام ملت های آسیا شرکت می کند. خیلی وقت بود که منتظر این مسابقات بودیم. اکنون زمان رسیدن به اهدافمان است و مطمئنم فوتبال خوبی ارائه خواهیم داد.

وی در پایان در خصوص آنالیز هند و بازی تیم فوتبال سیرجان در رقابت های باشگاهی آسیا گفت: چند بازیکن در مسابقات باشگاهی و سایر تیم های ملی تجربه بازی با هند را دارند. مقابل این تیم با انگیزه بازی خواهیم کرد. این تیم را آنالیز کردیم و نقاط قوت و ضعف این تیم را بررسی کردیم و منتظر روز مسابقه هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید