می خواهیم با بازی با تیم های بزرگسال در بازی های کشورهای اسلامی ترس امید را بشکنیم/ عشق خیلی ها تیم امید است


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821219

سرپرست تیم امید گفت: می خواهیم با بازی با تیم های بزرگسال در بازی های کشورهای اسلامی ترس امید را از بین ببریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ محمد محمدی سرپرست تیم امید در حاشیه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم امید گفت: با حضور صالحی امیری و کادر کمیسیون و فدراسیون اتفاقات خوبی رخ داده است و او ما را تشویق می کند. حمایت شروع شده و رسانه ای شده است امیدوارم بزرگان ما در کمیسیون و فدراسیون به ویژه به ما مراجعه کنند این بچه ها پتانسیل حضور در المپیک را دارند و ما شرایط خوبی داریم با این 21 بازی بیشتر انجام دهید نظر مهدوی کیا سال‌ها آماده شدن برای المپیک است و فقط تمرین کافی نیست. این بچه‌ها آینده فوتبال ما هستند.

وی افزود: پیشنهاد فهری حضور در بازی های پیش رو بود که مورد تایید مهدوی کیا قرار گرفت.امید ما بر باد رفت.

سرپرست تیم امید در پاسخ به این سوال که برخی از باشگاه ها نگران خستگی و مصدومیت بازیکنان خود هستند، گفت: همه اردوهای تیم امید این مشکل بوده است، مصدومیت بخشی از فوتبال است و حرف اول مهدوی کیا در اردوها. آیا کسی خسته است یا صدمه نمی بیند. می خواهیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم و عشق خیلی ها تیم امید است. این سوالات در تمام تمرینات مطرح می شد و در اردوی قبل حتی به دلیل خستگی تمرین را تغییر دادیم. بدن ها خسته است و فشار نمی آوریم، اما بچه ها باید همکاری و اطلاع رسانی کنند.

وی درباره برگزاری اردوی خارجی برای تیم امید گفت: در نظر داریم تا قبل از بازی های آسیایی به اردوی خارجی برویم اما در اردوی اول خرداد ماه با هم دیدار می کنیم و فکر نمی کنم برای اعزام مشکلی داشته باشیم. دور. امیدوارم در 27 ژوئن ما را بفرستم و اولین بازی را در 11 ژوئن داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید