ناراحتی فوتسالیست ها از نرسیدن تیم ملی به جمع 8 تیم برتر جهان/ می توانیم رکوردهای بزرگ فوتسال را بشکنیم

ساعت: 20:25
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792498

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتسالی ها از نرسیدن تیم ملی به جمع 4 تیم اول جام جهانی ناراحت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهاب الدین عزیزی هادم، رئیس فدراسیون فوتبال که در جلسه افزایش آگاهی در استان آذربایجان شرقی شرکت کرده بود، گفت: بسیار خوشحالم که امروز در کنار خانواده فوتسال هستم. شعار فدراسیون ما توسعه است و توسعه بدون آموزش محقق نمی شود. امروز در این دوره آموزشی به لطف حسین شمس و دوستان خوبم کافی، نکیسا، ششگلانی و سایر اقوام که زحمت برگزاری این دوره تخصصی را کشیدند، شاهد حضور برترین های فوتسال دنیا هستیم.

وی افزود: کاکائو که یکی از باتجربه‌ترین مربیان فوتسال جهان است نیز در کنار ما است و بزرگانی مانند خاویر لوزانو، میکی گارسیا و هوراندیر دوترا از طریق پنل‌های آنلاین که برای خیلی وقت است. “از اینکه چنین گروهی از دوستان را گرد هم آورده اید متشکرم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حضور این 120 نفر که حدود یک چهارم آنها را بانوان تشکیل می دهند، نشان دهنده تمایل مربیان خوب فوتسال برای فراگیری علم فوتسال است. ببینید تیم ملی ما جزو 8 تیم برتر جام جهانی بود، اما اینکه در مجموع به 4 تیم نرسیدیم همه فوتسال دوستان را عصبانی می کند. این نشان دهنده اهمیت فوتسال برای مردم خوب ماست چرا که همه می دانیم که می توانیم رکوردهای بزرگی را در فوتسال بشکنیم.

وی ادامه داد: در فوتسال هیچ آرزویی برای ما غیر ممکن نیست، اما تحقق این آرزوها نیازمند سرمایه گذاری در باشگاه ها، حرفه آموزی و برنامه ریزی و آموزش مدیریت ملی است.

عزیزی هادم اذعان داشت: در قسمتی که دوستان می توانند شهادت دهند در 8 ماه گذشته چگونه تمام تلاش من و همکارانم برای ایجاد بهترین سکو برای تیم های ملی بوده است. این تنها بخشی از کار ماست. مجموعه تخصصی تیم های ملی فوتسال یک گام دیگر است و در اینجا باز هم می گویم تلاش ما این است که به میزبان های بزرگ فوتسال برسیم. البته می دانیم که در شرایط ویژه ای که برای کشورمان ایجاد شده، ممکن است مسیر سختی در پیش باشد، اما برای رسیدن به اهدافی که در نظر گرفته ایم، تمام تلاش خود را می کنیم.

وی افزود: روزی که این فدراسیون شروع به کار کرد ما به شدت از خانواده محروم بودیم و فکر می کردند ایران از جام جهانی 2022 کنار می رود اما دیدید که امروز با همت بچه ها تلاش کادرفنی و مراقبت ویژه خدا، فوتبال در او در آستانه آسان ترین جام جهانی است. این تازه شروع یک راه مشترک است، خدا را شکر باید در فوتبالمان پول دربیاوریم و اگر خدا بخواهد با هم می فهمیم

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در مورد این مدت باز هم بگویم محدودیت هایی مانند تاج، اردوی تیم ملی و تمرینات تیم های لیگ برتری باعث شده بسیاری از دارایی های فوتسال ما در این گروه خالی بماند. امیدوارم هر سال شاهد ادامه این مسیر باشیم، توسعه یک مسیر جمعی متعادل که نیازمند حمایت همه خانواده فوتبال است.

عزیزی هادم خاطرنشان کرد: خوشحالم که این رویداد امروز به یک رویداد کلیدی در فوتسال ما تبدیل شده است و خداوند این پنل ها را ویژه فوتبال و بانوان برگزار کند. امیدواریم با کمک کمیته آموزش، هیئت ها و باشگاه هایمان شاهد برگزاری پنل های تخصصی باشیم. فدراسیون فوتبال نیز در این راستا اقداماتی را انجام داده است که در خبرها مطلع باشید و خدای ناکرده به زودی با ورود قرارداد با اسپایر در فاز اجرایی این تبادلات علمی و امکانات تسریع شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز البته مسابقه ما فوتسال است، اما نمی شود در تبریز حضور داشت و از جایگاه فوتبال تبریز صحبت نکرد. فوتبالی که همیشه سهم زیادی از تیم های ملی ما را به دوش کشیده است. ما در کنار شما هستیم و انتظار درست همه فوتبال دوستان کشورمان این است که این فوتبال همیشه در اوج باشد. حضور در کنار شما باعث افتخار بود و امیدوارم دوران پرکاری داشته باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید