مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان در بلغارستان را تکرار می کنیم/ امیدواریم رکورد 5 طلای سال گذشته را بشکنیم.


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883878

قهرمانی قدرتمند در آسیا روحیه تیم را بالا برد

مربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: قهرمانی مقتدر در آسیا روحیه تیم را برای تکرار جهان جوانان بالا برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، داود رخش خورشید مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در خصوص شرایط این تیم گفت: ششمین اردوی تیم جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از 4 مردادماه در محل شهید ابراهیم آغاز شد. خانه کشتی هادی و تا 5 مرداد ادامه دارد. پس از پایان این اردو بچه ها 5 روز استراحت می کنند و در مرداد ماه آخرین اردوی بعدی تیم آغاز می شود که با اعزام مسابقات جهانی به بلغارستان مرتبط است. 10 و تا 23 آگوست که تیم عازم بلغارستان می شود ادامه دارد.

رهش خورشید گفت: اردوی فعلی یکی از اردوهای سخت تیم است و بچه ها تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذارند و در اردوی پایانی نیز تمرینات ریکاوری و مرور هواداران را انجام می دهیم تا تیم به دنیا برود. فنجان با آماده سازی کامل .

مربی تیم کشتی آزاد جوانان با اشاره به اینکه این تیم پس از کسب عنوان قهرمانی معتبر آسیا با روحیه بالا راهی مسابقات جهانی می شود، گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا بچه ها با کسب 8 مدال و یک نقره رکورد خوبی را به نام خود ثبت کردند. 10 وزن و امیدواریم با این اقتدار بتوانیم به مسابقات جهانی صوفیه بلغارستان برسیم و رکورد 5 طلایی که سال گذشته در مسابقات جهانی روسیه به تساوی کشیده شده بود را بشکنیم و با رکورد بهتری قهرمان جهان شویم.

روح خورشید خاطرنشان کرد: آزادکاران جوان پس از مسابقات قهرمانی آسیا به بلوغ ذهنی و فکری رسیده اند تا با توجه به تمرینات سختی که پشت سر گذاشته اند، قهرمانی جهان را در مسابقات جهانی جشن بگیرند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید