ما شایسته امتیازاتی هستیم که دریافت کرده ایم

ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789385

سرمربیان تیم های فوتبال تراکتور و آلومینیوم در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زونیمیر سولدو در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک گفت: فردا با تیم بسیار خوبی بازی خواهیم کرد، آلومینیوم روند خوبی داشت و تمرینات خود را به موقع آغاز کرد و در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرد. این تیم ساختار دفاعی خوبی دارد و با توجه به نتایج دیدار فصل گذشته تراکتورسازی و آلومینیوم اراک، بازیکنانم باید با انگیزه کافی بازی کنند.

سولدو در خصوص وضعیت تیمش در خطوط مختلف توضیح داد: تمرینات خوبی انجام دادیم و تیم را آماده کردیم. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به نتیجه خوبی برسیم. ما برای مدت کوتاهی اینجا هستیم. بازی ها فشرده است و بیشتر زمان خود را صرف ریکاوری می کنیم. تلاش می کنیم در همه خطوط جایگاه تیم را ارتقا دهیم اما بازیکنی بازی می کند که بهتر تمرین کرده و آمادگی بیشتری داشته باشد.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه خط دفاعی این تیم را تشکیل داده ایم، افزود: با وجود زمان کمی که داشتم تمریناتی را برای ارتقای تیم در همه خطوط انجام دادیم. ساخت خط هافبک و فرآیند حمله فرآیندی زمان بر است تا تراکتور به شکل واقعی برسد. یک نفر بسیار مهم را با مصدومیت از دست دادیم. اما ما یک دروازه بان با تجربه دیگر داریم.

سولدو گفت: من علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان جوان داشتم. دیروز بازی امید تراکتور را از نزدیک تماشا کردم.» فرصت خوبی بود تا پیشرفت بازیکنان جوان را که در تمرین تیم بزرگسالان هم حضور دارند بررسی کنیم. امیدوارم باشگاه هم قصد داشته باشد چند بازیکن از تراکتورسازی را به تیم بزرگسالان اضافه کند.

سرمربی تراکتورسازی گفت: با تمام احترامی که برای مربی تیم آلومینیوم قائل هستم، می گویم که این تیم را به خوبی می شناسم. تمام تمرکز من روی تیممان است. دو بازیکن کمی آسیب دیدند که امروز وضعیت آنها در حال بررسی است.

خطیبی: من به اندازه تبریز نسبت به اراک تعصب و حسادت دارم

رسول حتیبی سرمربی آلومینیج در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: از بودن در کنار افرادی که با آنها زندگی کردم بسیار خوشحالم و دوباره به یاد دارم. من همیشه گفته ام که می خواهم تیمم خوب بازی کند. این اتفاق قطعا در بازی فردا و همچنین در دیدارهای قبلی رخ خواهد داد. امیدوارم بازی خوبی بین دو تیم برگزار شود و یک بازی دوستانه از آب در بیاید، هرچند تماشاگران حضور ندارند.

او به آلومینیوم که در بازی های اخیر گل نزده است، گفت: تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته ایم. مسابقات گذشته برای ما تمام شده است و به بازی های آینده فکر می کنیم. فکر می کنم شایسته امتیازاتی بودیم که گرفتیم. مسابقات سختی را پشت سر گذاشتیم و دیدارهای سختی در پیش داریم و هیچ تیمی را ضعیف نمی دانیم.

سرمربی آلومینیج ادامه داد: از فرم تیمم به خصوص در نیمه دوم بازی قبلی مقابل ذوب آهن راضی هستم. فکر نمی کنم قبلا این کار را کرده باشیم. همه بازیکنان چه بازی کنند چه نکنند در تمرینات سخت کار می کنند. در بازی هایی که پنج روز فاصله دارند، سعی می کنیم روی ریکاوری تمرکز کنیم. آماده بازی فردا هستیم و خدای ناکرده بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

حتیبی درباره رویارویی با تراکتور و انگیزه های آن توضیح داد: هموطنان و آذربایجانی ها همیشه به من لطف داشتند. حسادت و تعصب آذربایجانی ها در دنیا مثال زدنی است. من در این شهر به دنیا آمدم و مطمئناً می دانم که این تعصب در خونم خواهد بود. دوست دارم تراکتورسازی در همه مسابقاتم موفق باشد اما الان سرمربی آلومینیوم اراک هستم و مدیون این تیم هستم.

وی افزود: عشق و احساسی که در اراک نسبت به من دارند واقعا مرا آزار می داد. به همین دلیل دوست دارم باعث افتخار آنها باشم. من نمی گویم بین اراک و تبریز فرق است، اما همانقدر که تبریز را دوست دارم، اراکی ها را هم دوست دارم. به همین دلیل دوست دارم فوتبال اراک امسال هم در لیگ برتر اثری از خود به جای بگذارد. من هر چقدر در تبریز تلاش کردم، همان تعصبات و حسادت های اراکی را داشتم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در پایان درباره غیبت های تیمش در بازی فردا گفت: خدا را شکر بعد از بازی با ذوب آهن ریکاوری خوبی داشتیم. یک بازیکن مصدوم داریم که امید سینگ است. بقیه بازیکنان ما در بازی فردا حضور دارند و برای آن آماده هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید