همتی: دولت یک رکورد تاریخی ثبت کرده است. 142 تریلیون تن پول چاپ کرده اند/ دولت سیزدهم شایسته عنوان «ابر سلطان چاپ پول» است.

همتی: دولت یک رکورد تاریخی ثبت کرده است.  142 تریلیون تن پول چاپ کرده اند / دولت سیزدهم شایسته عنوان

روز جدید : عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی نوشت: «سوابق تاریخی! در سال 1400 چاپ پول در دولت سیزدهم 142 میلیارد تومان شد (با وجود مطالبه حقوق دولتی) و شایسته عنوان پادشاه چاپ پول شد. من به طور کامل مشکلات دولت را درک می کنم. فقط می‌خواستم حامیان و امپراتوری رسانه‌ای دولت بدانند تا انشاءالله به ریشه‌های واقعی مشکلات رسیدگی کنند.»

عبدالناصر همتی در توییتی نوشت: «سوابق تاریخی! در سال 1400 چاپ پول در دولت سیزدهم 142 میلیارد تومان شد (با وجود مطالبه حقوق دولتی) و شایسته عنوان پادشاه چاپ پول شد. من به طور کامل مشکلات دولت را درک می کنم. فقط می‌خواستم حامیان و امپراتوری رسانه‌ای دولت بدانند تا انشاءالله به ریشه‌های واقعی مشکلات رسیدگی کنند.»

همتی در این ویدئو گفت: همانطور که قبلا پیش بینی و هشدار داده بودم متاسفانه دولت سیزدهم رکورد تاریخی چاپ پول را شکست.

بر اساس گزارش آماری بانک مرکزی، متأسفانه در سال 1400 دولت سیزدهم با 142 تریلیون تن چاپ پول، شایسته لقب سلطان علیای چاپ پول بود.

من از مشکلات دولت آگاهم و می دانم که مشکلات بزرگی دارد. این را گفتم تا حامیان آقای رئیسی و امپراتوری رسانه‌ای‌اش دست از طراحی بردارند و در عوض به مطالعه و شناسایی ریشه‌ی مشکل بپردازند و بدانند که اینها عامل هزینه‌ها هستند.

تعداد بازدید: 8

دیدگاهتان را بنویسید