از سایر رقبا عقب هستیم اما شایسته کارهای بزرگ هستیم/ با منصوریان و مجیدی به توافق نرسیدیم


ساعت: 20:03
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840437

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: در حال حاضر اولویت فدراسیون چیز دیگری و جای دیگری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهدوی کیا پیش از عزیمت به عراق برای انجام دو بازی دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که باشگاه دروازه بان مورد نظر خود را به تیم امید نداد، دروازه بان دیگری را جایگزین کردیم زیرا می خواستیم قبل از بازی های دوستانه رسمی بازیکنان را ارزیابی کنیم. . “بیا آن را با هم بچینیم.

* الان اولویت جای دیگری است و چیز دیگری

وی در خصوص مسائل مالی کادر فنی و نحوه آماده سازی تیم گفت: این مسائل پابرجاست. خدای ناکرده بعداً در این مورد صحبت می کنیم، اما اگر بخواهیم واقع بینانه صحبت کنیم، در این زمینه از مخالفان خود بسیار عقب هستیم. حالا اولویت جای دیگری است و چیز دیگری. ما هم با تمام توان در این مسابقات شرکت می کنیم. با توجه به اینکه من و کادر فنی اعتقاد خاصی به این بازیکنان داریم، امیدوارم با تمام توان به بازی های آسیایی برگردم. با وجود اینکه با تیمی جوان به این مسابقات می رویم و دو سال از سایر تیم ها جوانتر هستیم، اما نتایج خوبی کسب خواهیم کرد، امیدوارم به آینده این تیم برسد.

* ما خیلی از سایر رقبای خود عقب هستیم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با بیان اینکه موجی از غم در چهره شما موج می زند و مشخص است که آمادگی تیم امید کافی نیست، گفت: مشکل بزرگی نیست اما اگر بخواهیم با حریفان رقابت کنیم. ما می‌خواهیم بازی کنیم، خیلی عقب هستیم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم. «این را می‌پذیریم تا با استعدادهایی که داریم و توانایی‌های این بازیکنان همه چیز خوب پیش برود.

* حضور در پرسپولیس؟ من متعهد و علاقه مند به تیم امید هستم

مهدوی کیا در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی مبنی بر حضور احتمالی در پرسپولیس وجود دارد و آیا خودتان آن را شنیده اید، گفت: نه، تعجب کردم. گاهی صحبت هایی می شود که من را شگفت زده می کند. من به تیم امید تعهد و علاقه دارم و در این تیم سخت کار می کنم. ماه گذشته کوتاه بود و کسری ها زیاد بود، اما من به این جوانان بسیار ایمان دارم. دوست دارم با این تیم موفق شوم. من آدمی نیستم که نیمی از تیم را رها کنم، چون امید زیادی به این تیم دارم. از روز اولی که شروع به کار کردم، هدفم انجام یک کار عالی بود. امیدوارم شرایط بهتر شود اما در صحبت های قبلی اشاره کردم که امیدوارم با دست پر برگردم.

* امیدها ارزش انجام کارهای بزرگ را دارند

وی افزود: تیم ما تیم جوانی است و از نظر امکانات و بازی تدارکاتی خیلی عقب هستیم اما باز هم می گویم این جوانان شایسته انجام کارهای بزرگ هستند و با تمام وجود در کنار آنها هستیم.

* قول نمی دهم برنده شوم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در پاسخ به اینکه آیا قول موفقیت داده است یا خیر، گفت: هیچ مربی نمی تواند با حضور در یک تورنمنت قول قهرمانی تیمش را بدهد. با تیمی که دو سال از رقبا کوچکتر است به این مسابقات خواهم رفت. من تمام عواقب این کار را پذیرفتم، زیرا به آینده نگاه می کنم، انشاالله با دست پر برگردم.

* اکثر بازیکنان تیم امید از نظر بدنی مشکل دارند

مهدوی کیا در مورد اینکه چقدر به صعود امیدوار هستید، گفت: خیلی امیدوارم و تمام تلاش خود را می کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم. ما مشکلاتی داریم، اکثر بازیکنان ما در لیگ بازی نمی کنند و شرایط خوبی ندارند و مشکلات بدنی دارند. در تمرینات و تست هایی که گرفته ایم این مشکلات را می بینیم اما به آنها خیلی امید دارم.

* توافق ما با منصوریان و مجیدی محقق نشد

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه مجیدی و منصوریان قول دادند بازیکنان خود را به تیم بدهند و با مربیانی که همکاری نکردند صحبتی نکردند، گفت: از کسی انتظار زیادی نداشتیم، توافق کردیم و نشد. با آنها تلفنی بودیم و برای آنها آرزوی موفقیت کردیم، زیرا تقریباً با همه ما دوست و همکلاس هستیم. اشکالی ندارد. اینجا تیم ملی است. این باشگاهی نیست که دست من در آن بسته باشد، بلافاصله افراد را عوض می کنیم و مشکلی نیست. امروز تلفنی صحبت کردیم و مشکلی نیست، این تیم ملی است و استعدادهای زیادی وجود دارد.

* پس از دو دیدار در عراق راهی تاشکند می شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: سه شنبه و جمعه دو بازی با تیم امید عراق داریم و سپس برای شرکت در دیدارهای پایانی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا به تاشکند خواهیم رفت.

وی درباره همکاری باشگاه ها با تیم امید گفت: تقریبا اکثر بازیکنان را جذب کردیم. باشگاه نفت مسجد سلیمان که برای بقای خود در لیگ برتر تلاش می کند، با این باشگاه همکاری کردیم تا پس از پایان مسابقات در اختیار بازیکنان تیم امید قرار گیرد.

* نفرات دیگری جایگزین دروازه بان استقلال شدند

مهدوی کیا در مورد علیرضا رضایی دروازه بان استقلال که به تیم امید نیامده گفت: مشکلی وجود نداشت. توافقی داشتیم که محقق نشد و افراد دیگری جایگزین شدند. مشکل خاصی وجود نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسانی که نیامدند شانس خود را از دست دادند یا خیر، گفت: تاکید کردیم بازیکنان ما باید قبل از بازی های رسمی در این دو بازی دوستانه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید