برای تناسب حقوق بازنشستگان با وزارت رفاه اجتماعی به توافق نرسیدیم

برای تناسب حقوق بازنشستگان با وزارت رفاه اجتماعی به توافق نرسیدیم

هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران کشور در جلسه صبح امروز، موضوعات مطروحه سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اعلام موافقت کارکنان سازمان ها را مورد بررسی قرار داد. و مراکز بازنشستگی در جلسه پایان ماه گذشته در خصوص پذیرش پیشنهادهای جایگزین مانند وی پرداخت غرامت تحت عنوان تناسب به جای افزایش حقوق بازنشستگان را قاطعانه رد کرد و تصریح کرد: پیشنهاد چنین مطالبی در واقع انعکاس نظرات و خواسته های شخصی مردم و تلاشی برای رفع مشکل است که بی شک حتی باعث می شود. نارضایتی بیشتر در بین بازنشستگان و مستمری بگیران به دنبال بیمه.

این در حالی است که منابع تداوم تناسب حقوق بازنشستگان از محل رد بدهی انباشته دولت و تامین اعتبارات مربوط به افزایش حقوق سالانه مستمری بگیران و مستمری بگیران از محل منابع و درآمد سازمان و از محل پس انداز بین نسلی بازنشستگان در دوران اشتغال آنها.

در نهایت شورای حاکمیتی شورای عالی ابراز امیدواری کرد که رئیس شورای اسلامی با در نظر گرفتن شواهد و ادله منطقی شورای اسلامی هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف نهایی و رفع دغدغه های مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی اقدام کند. شورای عالی و نظرات کمیته اجرایی مجلس.

دیدگاهتان را بنویسید