واکنش رئیس کانون بازنشستگان به پیشنهاد پرداخت غرامتی تحت عنوان تناسب به جای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

واکنش رئیس کانون بازنشستگان به پیشنهاد پرداخت غرامتی تحت عنوان تناسب به جای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

روز جدید : هیچگونه پذیرش و هماهنگی با وزارت رفاه اجتماعی در خصوص پرداخت های جبرانی از قبیل تناسب حقوق مستمری بگیران، بسته های پایان خدمت و غیره به جای افزایش حقوق قانونی مستمری بگیران سایر رده ها صورت نگرفته است.

هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران کشور در جلسه ای که صبح امروز برگزار شد، موضوعات مطروحه سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اعلام موافقت کارکنان سازمان ها را مورد بررسی قرار داد. و مراکز بازنشستگی در جلسه پایان ماه گذشته برای پذیرش پیشنهادهای جایگزین از جمله پرداخت غرامت تحت عنوان تناسب به جای افزایش دستمزد بازنشستگان را قاطعانه رد کرد و اظهار داشت: پیشنهاد این گونه مطالب در واقع انعکاس نظرات و نظرات است. خواسته های شخصی مردم و تلاش برای رفع مشکل که بی شک نارضایتی مستمری بگیران و مستمری بگیران است.به دنبال بیمه.

این در حالی است که منابع تداوم تناسب حقوق بازنشستگان از محل بخشودگی بدهی انباشته دولت و تامین اعتبارات مربوط به افزایش حقوق سنواتی مستمری بگیران و مستمری بگیران از محل منابع و درآمد است. یک سازمان و از پس انداز بین نسلی بازنشستگان در دوران اشتغال آنها.

در نهایت شورای حاکمیتی شورای عالی ابراز امیدواری کرد که رئیس شورای اسلامی با در نظر گرفتن شواهد و ادله منطقی شورای اسلامی هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف نهایی و رفع دغدغه های مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی اقدام کند. شورای عالی و نظرات کمیته اجرایی مجلس.

دیدگاهتان را بنویسید