نمایندگان پارلمان اروپا خواستار ابطال مصوبه افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شدند/ لزوم همسان سازی دائمی حقوق بازنشستگان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص جزییات جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس با حضور وزیر کار در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: مصوبه باید به عنوان کابینه و کاملا اجرایی و اجرایی تلقی شود. عملیاتی.

آصفری ادامه داد: بازنشستگان تامین اجتماعی به نسبت میزان پرداختی در حین کار و به نسبت حق بیمه پرداختی مستمری دریافت کنند و متناسب با نرخ و تورم موجود، حقوق خود را افزایش دهند.

نماینده فراکسیون کارگری تاکید کرد: درخواست نمایندگان مجلس لغو مصوبه هیات وزیران است و ما می خواهیم این کار را انجام دهیم و جلسه عصر کمیسیون اجتماعی در جلسه صبح مجلس برای افزایش حقوق تامین اجتماعی و اصلاحیه تشکیل می شود. مصوبه آن در غیر این صورت مجلس قانوناً خواستار لغو این مصوبه خواهد شد.

نماینده مردم اراک همچنین درباره موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: متاسفانه بازنشستگان کشوری و نیروهای مسلح مانند سپاه، ارتش و نیروی انتظامی درآمدهای بسیار پایینی دارند و مجلس از دولت می خواهد که حقوق این مجموعه را در راستای قانون بازگرداند. تورم.”

وی افزود: قانون دائمی یکسان سازی حقوق بازنشستگان درخواست و الزام جدی برای انجام اقدامات لازم در این زمینه است چرا که امروزه پرداخت هایی که برای بازنشستگان کشوری و لشکری ​​انجام می شود به دلیل شرایط اجتماعی گاهی جوابگوی هزینه ها و تورم نیست. امرار معاش آنها را تامین نمی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید