ما از رقبا عقب هستیم و باید بازی های تدارکاتی برگزار کنیم/ برای المپیکی شدن باید حاضر شویم


ساعت: 19:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816649

سرمربی تیم فوتبال امید با بیان اینکه این تیم نیاز به دیدارهای تدارکاتی دارد، گفت: برای موفقیت به ابزار لازم نیاز داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهدوی کیا در ابتدای تمرین تیم فوتبال امید گفت: در مرحله اول اردوی تیم امید سعی کردیم بازیکنان دسته اول، دوم و حتی سوم را ببینیم تا پتانسیل های کل کشور را ببینیم. وی ادامه داد: در مرحله بعد بازیکنان لیگ برتر اضافه می شوند، امیدوارم از این فرصت ها برای آماده شدن برای مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان استفاده کنیم. سعی کردیم بهترین نفرات را در این اردو ببینیم. یکی دو اردوی دیگر خواهیم داشت. برای شرکت در مسابقات پیشرو با تیم کامل.

کشور ما همیشه استعدادهای خوبی داشته است. وی افزود: با توجه به اینکه با تیم زیر 23 سال شرکت می کنیم و سپس برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می شویم، این موضوع تبعاتی برای ما خواهد داشت. ما باید امکانات خود را ارتقا دهیم. بازی دوستانه ای نداشتیم و از رقبا عقب هستیم. ازبکستان و قطر سال ها در اردو حضور دارند و بازی های خوبی انجام می دهند. البته این مشکلات دلیل بر عقب نشینی نیست و باید جلو برویم و برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم امید گفت: حدود 25 تا 26 بازیکن در لیگ برتر حضور دارند اما فقط بازیکنان زیر 23 سال را به مسابقات می بریم. یک اردوی دیگر در 20 فروردین برگزار خواهیم کرد. دوست داریم فروردین ماه در تعطیلات یک ماهه لیگ اردو بزنیم و اگر دو بازی تدارکاتی انجام دهیم شرایط بهتر می شود. متاسفانه برای بازی با چند تیم در این اردو هماهنگی نکردیم. امیدوارم هفته آینده با یکی از تیم های لیگ برتری بازی کنم اما قطعا در اردوی بعدی به یک بازی تدارکاتی نیاز داریم.

مهدوی کیا در پاسخ به این سوال که آیا امید برای ادامه المپیک امکاناتی دارد، گفت: برای موفقیت به ابزار نیاز دارید. اگر تعامل و تفاهم بین کمیته المپیک و فدراسیون و برگزاری اردو در ماه های آینده بهتر شود. برخی از بازیکنان مورد نظر ما در تیم های باشگاهی خود فیکس نیستند و این بازیکنان باید در شرایط مسابقه باشند. رفتن به المپیک کار سختی است و اگر آسان بود 44 سال طول نمی کشید. با برنامه ریزی و پتانسیلی که داریم این اتفاق می افتد و می توانیم به المپیک برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید