داور تنیس ایرانی از آسیا پیشی گرفت/ تنیسورها به داور کمک می کنند تا حقیقت را بیان کند

ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791440

برگزاری یک مسابقه بین المللی کوچک در ایران مشکل پیشرفت است

این داور بین المللی تنیس گفت: تنیسورها حتی یاد گرفته اند که در داوری به داور کمک کنند و از امتیازات خود فراتر رفته و به گفتن حقیقت ادامه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن لاچینانی داور بین المللی تنیس لاچینانی که از سال 2017 دارای مدرک بین المللی است، درباره وضعیت فعلی داوران تنیس در ایران گفت: سطح داوری در ایران بالاتر از آسیا است. همه چیز در تنیس به مسابقه مربوط می شود. برگزاری یک مسابقه بین المللی کوچک در ایران برای پیشرفت همه بخش ها از جمله داوری مشکل ساز است.

داور بین المللی تنیس کشورمان گفت: خوشبختانه کمیسیون داوران تنیس تلاش خوبی دارد. با افزایش دستمزدها اتفاقات خوبی افتاده است. در بخش بانوان هم داوران خوبی داریم به طوری که فینال لیگ مردان را خوب قضاوت کردند و توانایی های خود را نشان دادند.

لاچینانی گفت: در تنیس جهان با فرهنگ صحیح، بازی جوانمردانه و اخلاق در اولویت است و همین امر داوری را آسان کرده است.

داور بین المللی تنیس کشورمان گفت: اگرچه در زمینه داوری مشکلاتی وجود دارد و اعتراضاتی وجود دارد، اما بیشتر اوقات تنیسورها یاد گرفته اند که حتی به داور در داوری کمک کنند تا امتیاز خود را پاس کنند و به گفتن حقیقت ادامه دهند. فدراسیون جهانی این موضوع را جدی گرفته و به طرق مختلف ارائه و ترویج می کند.

وی در پایان در گفتگو با رادیو ورزش خاطرنشان کرد: به نظر من این اتفاقی است که باید در همه رشته های ورزشی رخ دهد تا حق قانون گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید