تور جهانی تنیس بهترین تنیسورها را به مرحله یک چهارم نهایی ببرید


ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837909

16 تنیسور برتر به دور دوم تور جهانی راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ مسابقات تور جهانی زیر 18 سال در جدول اصلی پیگیری شد و بازیکنان حاضر در این مرحله به مصاف حریفان خود رفتند.

در ادامه این رقابت ها بازیکنان جوان در قسمت پسران به مصاف هم رفتند و پس از ادامه مسابقات به جدول اصلی رسیدند و در نهایت کسری رحمانی، امیرعلی قوام، محمد پارسا افسری و علیرضا گلزاد از ایران به همراهی حریفان خود را شکست دادند. بازیکنان دیگر کشورهای روسیه، دانمارک، هند، مراکش، قزاقستان، لهستان و تونس به دور دوم راه یافتند.

در بخش دختران الزهرا صافی، فاطمه السادات زنجانی، مهرانا سلیمانی پور، درسا چراغی، نیلی عطفی، ماندگار فرزامی، محیا عابدینی و حنا سلطانی به همراه بازیکنانی از روسیه، هند، ترکیه، تونس، فرانسه و بلژیک پیش رفتند. به مرحله بعد.

همچنین در بخش دونفره نیز 8 تیم موفق به حضور در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

در روز پنجم این رقابت ها 24 دیدار برگزار می شود.
تنیسورهایی از ایران، دانمارک، هند، مراکش، قزاقستان، روسیه، لهستان، ترکیه، لبنان، تونس، فرانسه و بلژیک در این مسابقات حضور دارند.

مسابقات بین المللی جوانان از 27 تا 31 اردیبهشت ماه به مدت 2 هفته در مجموعه ورزشی تنیس آپت استقلال برگزار می شود و تنیسورها در دو رشته انفرادی و دونفره دختر و پسر به رقابت خواهند پرداخت.

قضاوت این دوره از مسابقات بر عهده مسیح صلاح داور نشان سرخپوشان کشورمان و امیر همایون صدری مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

فدراسیون تنیس اگرچه جایی برای برگزاری مسابقات و حتی تمرینات کشوری ندارد، اما با برنامه ریزی و هدایت اصولی و همکاری و تعامل این توانایی را دارد که میزبانی چنین تورنمنت مهمی در سطح بالا در تهران باشد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید