تور جهانی تنیس پایان جدول مقدماتی زیر 18 سال / تنیس بازان واجد شرایط میز اصلی هستند


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837414

مسابقات تور جهانی (سطح 3) زیر 18 سال با ارائه نفرات برگزیده در جدول اصلی پیگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، پس از برگزاری مسابقات بین المللی تنیس نوجوانان زیر 18 سال، تنیسورهای حاضر در دومین روز از جدول مقدماتی برای تعیین تکلیف نفرات جدول اصلی به مصاف هم رفتند.

با دیگر دیدارهای این مرحله و پسران، پارسا اشجری، سروش مدنیان، امیر فهری و کیارش حنیفی مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

در بین دختران، هانا سلطانی، آلیسا کازمینا از روسیه، هلیا پرستوک و آرشین هادم مقابل حریفان خود پیروز شدند و اجازه حضور در میز اصلی را پیدا کردند.

بدین ترتیب با معرفی نفرات راه یافته به جدول اصلی این مرحله از مسابقات امروز قرعه کشی شد و تنیسورهای حاضر به مصاف حریفان خود رفتند.

در بخش دختران و پسران 32 تنیسور از ایران، دانمارک، هند، مراکش، قزاقستان، روسیه، لهستان، ترکیه، لبنان، تونس، فرانسه و بلژیک حضور دارند و تا 6 روز دیگر جدول اصلی با همه دیدار می‌کند تا صدرنشین شوند. عناوین .

مسابقات بین المللی جوانان از 17 تا 31 اردیبهشت ماه به مدت 2 هفته در مجموعه ورزشی تنیس استقلال برگزار می شود و تنیسورها در دو رشته انفرادی و دونفره دختر و پسر به رقابت خواهند پرداخت.

قضاوت این دوره از مسابقات بر عهده مسیح صلاح داور نشان سرخپوشان کشورمان و امیر همایون صدری مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

فدراسیون تنیس اگرچه جایی برای برگزاری مسابقات و حتی تمرینات کشوری ندارد، اما با برنامه ریزی و هدایت اصولی و همکاری و تعامل این توانایی را دارد که میزبانی چنین تورنمنت مهمی در سطح بالا در تهران باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید