تیم تنیس زیر 12 سال غرب آسیا پیروزی تنیس بازان ایران در روز اول


ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818264

تیم های زیر 12 سال پسر و دختر ایران در اولین روز رقابت های تیمی غرب آسیا با پیروزی آغاز کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ صبح امروز نخستین روز رقابت های تنیس قهرمانی زیر 12 سال غرب آسیا به میزبانی لبنان آغاز شد، تیم پسران ایران با یمن و تیم دختران کشورمان به مصاف عراق رفتند.

در اولین مسابقه انفرادی پسران، رامتین رفیع در اولین مسابقه انفرادی محمد عادل (1-6، 6-1 و 3-6) را شکست داد و علیرضا مقدسی در دومین مسابقه انفرادی حمود را شکست داد (5-7 و 6-7). آرکی یکی دیگر از نمایندگان یمن را برد.

تیم ایران در بازی دونفره با ترکیب رامتین رفیعی راستین اکبری (2-6 و 2-6) از سد حریف خود گذشت تا بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

برای دختران نیز تیم ایران با عراق مسابقه داد. در اولین بازی انفرادی رومینا رفیع با نتایج 0 بر 6 و 0 بر 6 حریف خود را شکست داد و در دومین دیدار انفرادی نیز عسل فرحبدنی با نتایج 0 بر 6 و 2 بر 6 حریف عراقی خود را شکست داد.

در دونفره تیم دختران ایران با ترکیب ارگوان امیر هانلو و عسل فرحبدنیا مقابل عراق به برتری رسید تا این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

بدین ترتیب نمایندگان کشورمان در روز نخست موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

لبنان از 8 تا 13 آوریل میزبان این رقابت ها خواهد بود.

برای پسران علیرضا مقدسی، بردیا مج آبادی، رامتین رفیعی و راستین اکبری مربیان فرهاد صانع و برای دختران ارگوان امیر هانلو، رومینا رفیع، عسل فرحبدنیا مربی هنگامه عزیزی نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات هستند.

امیر برگی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی و جعفر سهرابی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید