تنیس زیر 12 سال غرب آسیا پیروزی ایران مقابل عراق و قطر


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818562

تیم های ملی تنیس کشورمان در سومین روز از رقابت های تیمی 12 سال در غرب آسیا حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، سومین روز از مسابقات تیمی زیر 12 سال غرب آسیا با رویارویی نمایندگان کشورمان مقابل حریفان آغاز شد.

برای پسران تیم ملی کشورمان به مصاف عراق رفت و برای دختران به قطر رفت.

رامتین رفیع در اولین دیدار انفرادی پسران با نتیجه 4 بر 6 و 1 بر 6 داهین از عراق را شکست داد و در دومین مسابقه انفرادی نیز علیرضا مقدسی تنیسور دیگری را با نتیجه 6 بر 1 و 0 بر 6 شکست داد. وی در دیداری دو بر دو با نتیجه ۲ بر یک به نفع عراق تیم ایران را برد و شکست داد تا این دیدار در مجموع با نتیجه ۳ بر صفر به سود نمایندگان کشورمان به پایان برسد.

برای دختران رومینا رفیع در دیدار با قطر با نتیجه (0-6 و 0-6) پیروز شد و در دومین بازی انفرادی عسل فرحبدنیا با نتیجه (3-6 و 0-6) حریف خود را شکست داد.

تیم نوجوانان دختر ایران به راحتی با نتایج 0-6 و 0-6 تیم قطر را شکست داد و این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

لبنان از 8 تا 13 آوریل میزبان این مسابقات خواهد بود.

برای پسران علیرضا مقدسی، بردیا مج آبادی، رامتین رفیعی و راستین اکبری مربیان فرهاد صانع و برای دختران ارگوان امیر هانلو، رومینا رفیع، عسل فرحبدنیا مربی هنگامه عزیزی نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات هستند.

امیر برگی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی و جعفر سهرابی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید