اعطای امتیاز میزبانی مسابقات تنیس زیر 12 سال غرب آسیا به ایران


ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916817

امتیاز میزبانی مسابقات تنیس زیر 12 سال غرب آسیا به ایران تعلق گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داود عزیزی با اشاره به روابط عمومی فدراسیون تنیس با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس غرب آسیا در ایران گفت: خوشبختانه پس از رایزنی با کمیته بین المللی فدراسیون تنیس کشورمان و مدیر توسعه تنیس غرب آسیا در خصوص برگزاری مسابقات تنیس غرب آسیا در ایران و با توافق فدراسیون بین المللی تنیس (ITF) میزبانی این مسابقات را به ایران سپرد.

وی افزود: این مسابقات برای اولین بار در رده سنی زیر 12 سال کشورمان برگزار می شود که طی آن متسابقان در دو رده دختر و پسر از هفتم تا دوازدهم در فرودین تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وی تصریح کرد: پیش از این فدراسیون تنیس کشورمان این مسابقات را در رده سنی تا 13 سال در سال 96 برگزار کرده بود که امیدواریم با رایزنی های انجام شده و پس از وقفه چند ساله شرایط برای برگزاری مسابقات بین المللی آتی فراهم شود. در ایران آماده شود.

عزیزی از برگزاری 9 رویداد بین المللی در رده سنی زیر 18 سال در سال 2023 خبر داد و تاکید کرد: اولین رویداد بین المللی ما در سال 2023 از اول بهمن ماه سال جاری در زمین های المپیک کیش آغاز می شود که طی آن تنیسورها در دو زن و مرد. به طور مساوی رتبه بندی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید