تنیس زیر 14 سال قبل از مسابقات مقدماتی جهانی، صعود دختران ایرانی به مسابقات انتخابی آسیا/ پسران ایرانی در 8 تیم برتر


ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809032

در ادامه مسابقات تنیس قهرمانی زیر 14 سال جهان، تیم پسران ایران به جمع 8 تیم برتر راه یافت و تیم ملی دختران ایران نیز تصمیم گرفت به مسابقات قهرمانی آسیا راه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ پس از مسابقات جهانی در سریلانکا، دختران و پسران کشورمان در دومین دیدار خود با پاکستان و نپال به مصاف هم رفتند.

در دختر تیم ایران پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل عراق در روز دوم به مصاف پاکستان رفت و در اولین دیدار انفرادی صبا هیرمنش موفق شد با نتیجه 3 بر 6 حریف خود را شکست دهد. و 6-6) و یاسمن رایدرز در دومین مسابقه انفرادی دیگر نماینده پاکستان را با همین نتیجه شکست داد.

بدین ترتیب دختران کشورمان پس از کسب 2 پیروزی مقابل تیم های عراق و پاکستان جواز حضور در مسابقات انتخابی آسیا را دریافت کردند.

همچنین پسران کشورمان با پیروزی مقابل نپال به جمع 8 تیم برتر مرحله حذفی راه یافتند.

شاگردان پسر مانی ملا عسگری در اولین دیدار انفرادی با نتایج 3 بر 6 و 1 بر 6 مقابل حریف خود به برتری رسیدند و در دومین دیدار انفرادی نیز مانی کاردان با نتیجه 5 بر 7 و 4 بر 6 نماینده نپال را شکست داد و به برتری رسید. ، نمایندگان ایران به جمع 8 تیم برتر صعود خواهند کرد.

مسابقات دونفره رسمی خواهد بود.

این دوره از مسابقات از 25 تا 30 بهمن ماه در سریلانکا با حضور یاسمن یزدانی، صبا هیرمنش و فردوهت علیمی در بخش دختران برگزار می شود و در بخش پسران نیز آنی مانی مولا عسگری، رادین فهیمی و مانی کاردان به عنوان نمایندگان حضور دارند. ایران

در این مسابقات ندا دیبای به عنوان مربی تیم دختران، فرشید زیدی مربی تیم پسران، عباس هیلتاش مدیر فنی تیم و هومن ثبوتی سرپرست تیم های اعزامی خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید