آغاز اردوی انتخابی تیم های تنیس پسران و دختران تا 6 سال

ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782036

نخستین اردوی آماده سازی و انتخابی تیم های تنیس زیر 9 سال پسر و دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان از امروز در باشگاه پیام تهران آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس برای اردوهای تیم های پایه، عباس هیلتاش، رئیس کمیته فنی فدراسیون تنیس گفت: پیام تهران آغاز شد.

وی ادامه داد: تیم های ملی پسران و دختران زیر 7 سال ایران در مسابقات قهرمانی غرب آسیا موفق به کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان شدند. اولین اردو با هدف آمادگی و حضور قدرتمند در این مسابقات آغاز شد.

رئیس کمیته فنی فدراسیون تنیس گفت: کیارش صادقی از مازندران، سروش مدنیان و ایریک عابدینی زاده از تهران، فربد ایمانی از آذربایجان غربی و دانیال مشتاقی فر از اصفهان با هدایت پسران به اردوی تیم ملی دعوت می شوند. مربی

خیلتاش ادامه داد: صبا هیرمنش از البرز، فردخت علیمی از قزوین، فریما فرهی مقدم از کرمان، غزل رضازاده از گلستان و نازنین پاشازاده از آذربایجان غربی نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی و انتخابی دختران زیر 3 سال زیر نظر سرپرست هنگامه عزیز هستند. مربی و پونه طوافی دستیار تمرین کننده است.

مسابقات تنیس قهرمانی زیر 6 سال آسیا از یکم تا ششم آذرماه در قزاقستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید