تور جهانی تنیس قهرمانی دارندگان مدال طلا و تنیس بازان روسیه در بخش دختران و پسران


ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883533

مسابقات تور جهانی جوانان با مشخص شدن قهرمانان دختر و پسر به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ روز پایانی مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال در زمین تنیس آزادی برگزار شد و یاسمن یزدانی از ایران و پولینا اسکوپینتسوا از روسیه برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند.

یاسمن یزدانی در ست اول این دیدار با نتیجه 5 بر 7 مغلوب حریف خود شد و در ست دوم این دیدار با نتیجه 2 بر 6 به سود تنیسور روس به پایان رسید.

بدین ترتیب نماینده روسیه عنوان قهرمانی، یاسمن یزدانی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. فاطمه سادات زنجانی و درسا چراغی نیز با هم سوم شدند.

همچنین پیش از این، در فینال دو نفره دختران، نمایندگان روسیه با برتری فاطمه سادات زنجانی از ایران و وزوکو مولوا از آفریقای جنوبی (6-3، 3-6، 6-10) به مقام اول رسیدند. ارسال شده. زنجانی از ایران و مولوا از آفریقای جنوبی به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

پس از اجرای برترین های گروه دختران، فینال مسابقات جهانی پسران زیر 18 سال (سطح 4) نیز در زمین تنیس مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در نهایت کسری رحمانی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در فینال این بخش یونس طلاور و قصری رحمانی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتایج 3 بر 6 و 4 بر 6 به سود یونس طلاور به پایان رسید.

با برگزاری دیدار فینال، طلاوار عنوان این مسابقات را از آن خود کرد، کسری رحمانی نایب قهرمان شد و امیرعلی کاوام و محمود بینچی از ترکیه نیز با هم سوم شدند.

در فینال دونفره پسران تیم امیرعلی کوام و یونس طلاور پس از پیروزی (3-6 و 1-6) مقابل حریف خود از ترکیه عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. تنیسورهای ترکیه در جایگاه دوم قرار گرفتند.

در این مسابقات بازیکنانی از ایران، چین، روسیه، بلاروس، ترکیه، پاکستان برای پسران و تنیسورهایی از ایران، روسیه، ترکیه و آفریقای جنوبی برای دختران حضور داشتند.

بدین ترتیب این مسابقات که از 27 تیرماه در زمین تنیس آزادی تهران آغاز شده بود، امروز با معرفی برترین ها به پایان رسید.

داوری و مدیریت اصلی این مسابقات بر عهده محسن خداپرست، نیشان سفید داور اصلی کشورمان و امیر محذب نیا بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید