تور جهانی تنیس نماینده ترکیه قهرمان پسران شد و فرزامی قهرمان دختران

زمان: 17:58
منتشر شده در: 24/07/1400
کد خبر: 1776594

این تنیسور ترکیه ای پس از پیروزی در فینال ، تور جهانی زیر 18 سال را از آن خود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ، هشتمین روز مسابقات جهانی زیر 18 سال دختر و پسر در زمین های تنیس باشگاه آپت استقلال برگزار شد.

در بخش دختران ماندگار فرزامی با نتیجه 2-0 مقابل درسا چراغی به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. فاطمه سادات زنجانی و نماینده ترکیه مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش پسران ، توپراک اوباشی از ترکیه با نتیجه 4-6 ، 4-6) 2-0 مقابل آرتیوم دوروفیو از فرانسه پیروز شد تا عنوان مسابقات را به نام خود ثبت کند ، نماینده فرانسه نایب قهرمان شد و دانمارکی او و تنیسورهای مجارستانی مقام سوم را به اشتراک گذاشتند.

پیش از این ، با آخرین دیدارهای بخش دونفره ، تیم آرتیوم دورفیو از فرانسه-یونس تالاور از ایران با نتیجه (1-6 و 75-7) مقابل زوج امیرعلی گوام و سامان رضاییان از ایران برنده شد و قهرمان و تیم ایران مقام دوم را ترک کردند.

در بخش دختران ، نمایندگان ترکیه عناوین اول و دوم را کسب کردند.

به این ترتیب ، این مسابقات که از 17 مهرماه با رقابت 4 دختر و 3 پسر در زمین های تنیس آپارتمان استقلال آغاز شده بود ، امروز با مسابقات پایانی بخش انفرادی به پایان رسید.

داور این دوره از مسابقات سینا ابراهیمیان ، داور نشان سفید کشورمان بود و امیر همایون صدری به عنوان مدیر مسابقات حضور داشت.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید