تور جهانی تنیس قوام و زینالی در هفته دوم نایب قهرمان شدند/ نمایندگان ترکیه قهرمان شدند


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806144

در پایان مسابقه تنیس در هفته دوم تور جهانی زیر 18 سال، تیم ترکیه قهرمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ آخرین روز از هفته دوم تور جهانی زیر 18 سال با حضور داوید عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان در ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد.

پس از معرفی نفرات برتر بخش دختران، فینال بخش پسران بین امیرعلی قوام و سلیمان دنیز گورسوی برای کسب عنوان قهرمانی برگزار شد. گورسوی در ست اول این دیدار موفق شد با نتیجه 6 بر 7 از سد گاوام بگذرد تا در ست دوم تکلیف قهرمانی مشخص شود. گورسوی در ست دوم این رقابت ها نیز موفق شد با نتیجه 6-1 به پیروزی برسد و در هفته دوم عنوان قهرمانی را از آن خود کند. کسری رحمانی و الیاس میلاد فهیم از آمریکا نیز در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در فینال دختران رومینا زینالی نماینده کشورمان در این مرحله به مصاف آدا پینارا کارابادجاک از ترکیه رفت و در نهایت با نتیجه (0-6 و 1-6) مغلوب حریف خود شد. نماینده ترکیه قهرمان شد و زینالی دوم شد و نیسان جان از ترکیه و رحما جندوبی از تونس در رده های بعدی قرار گرفتند.

در فینال دوبل، درسا چراغی از ایران و آدا نونانوکلو از ترکیه به مصاف نیسا بلوت و قره باغ از ترکیه رفتند که با نتیجه 2 بر صفر، 1 بر 6، 2 بر 6 شکست خوردند و نایب قهرمان شدند.

در این دوره از مسابقات که به قضاوت سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان برگزار شد 120 تنیسور از کشورهای ایران، آمریکا، پاکستان، مالی، ترکیه، بلژیک و اسپانیا حضور داشتند.

در هفته اول این مسابقات 120 تنیسور حضور داشتند که در پایان نماینده آمریکا در پسران و نماینده بلژیک در دختران عناوین قهرمانی را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید