ایران میزبان تور جهانی سطح 4 برای 8 هفته باقی مانده است / تور جهانی سطح 3 برای اولین بار در ایران برگزار می شود


زمان: 09:12
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811596

هدف ما ایجاد فرصت های طلایی برای رقابت برای تنیسورهای ایرانی است

رئیس فدراسیون تنیس از میزبانی 10 هفته مسابقات بین المللی در سال 2022 خبر داد و گفت: برای اولین بار تور جهانی سطح 3 در ایران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از مهمترین برنامه های فدراسیون در چند ماه اخیر میزبانی تور جهانی زیر 18 سال به میزبانی کشورمان بود که خوشبختانه به درخواست فدراسیون این اتفاق افتاد.

وی افزود: فدراسیون تنیس کشورمان برای سال 2022 میزبانی تور جهانی زیر 18 سال را به مدت 10 هفته به فدراسیون جهانی تقدیم کرد. خوشبختانه درخواست ما مورد تایید قرار گرفت و با برگزاری مسابقات 2 هفته ای سطح 4 در جزیره کیش، 8 هفته باقی می ماند. مابقی مسابقات را میزبانی می کند، قبلا اکثر مسابقاتی که به صورت تورهای جهانی در ایران برگزار می شد، 4 هفته بود. همچنین سعی کردیم این تعداد را افزایش دهیم تا تنیسورهای کشورمان از برگزاری این مسابقات در ایران بهره ببرند و مقرر شد در سال 2022 برای میزبانی سطح 3 به فدراسیون جهانی اقدام کنیم و همچنین به دلیل مشکلات ارزی مقرر شد این مسابقات در هفته های متوالی برای اعزام به مسابقات خارج از کشور برگزار شود.

عزیزی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که برای ما بسیار مهم بود میزبانی مسابقات تور جهانی سطح 3 بود که 2 هفته دیگر برای اولین بار در ایران برگزار می شود.

وی افزود: سال گذشته تور جهانی زیر 18 سال به مدت 5 هفته در جزایر کیش، شیراز، ارومیه و تهران برگزار شد. خوشبختانه با تصویب فدراسیون جهانی در سال 2022، این تعداد در 10 هفته دو برابر خواهد شد. در این ماه 2 هفته از مسابقات سطح 4 در جزیره کیش برگزار شد که به این ترتیب کشورمان تا پایان سال میزبان 2 هفته مسابقات سطح 3، یک هفته سطح 4 و 5 هفته از سطح 5 در مسابقات مختلف خواهد بود. شهرها و تنیسورهای ما می توانند بسیار کمتر از این فرصت برای ارتقای رتبه خود هزینه کنند. خودت استفاده کن

رئیس فدراسیون تنیس کشورمان با بیان اینکه درخشش بازیکنان ایرانی در مسابقات بین المللی برای میزبانی از مسابقات در سطح بالا بی تاثیر نیست، افزود: پس از درخشش نمایندگان کشورمان در مسابقات بین المللی زیر 18 سال، فدراسیون تنیس موفق شد میزبانی مسابقات سطح 3 برای قهرمانی جهان و امیدوارم با ادامه این روند میزبان مسابقات بیشتری در ایران با بالاترین سطح باشیم. با کمک همه ارکان فدراسیون و خانواده تنیس توانستیم بعد از سربلندی مشکلات الزهرا صافی سایر ورزشکاران را در مسیر پیشرفت ببینیم. در این میان باید از رئیس کمیته ملی المپیک تشکر کنم چرا که حمایت موثری از ورزش کشورمان دارند.

عزیزی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت مستمر بتوانیم شاهد درخشش تنیسورهای کشورمان در عرصه بین المللی باشیم و همچنان باعث افتخار ورزشکاران ایرانی و به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان در مسابقات بزرگ باشیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید