زخم عمیق ایران بر پیکر سوریه/ تنها یک قدم تا جام جهانی باقی مانده است!

ساعت: 08:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784955

ارائه ناهنجار عقاب ها از نگاه یک سایت عربی;

پیروزی پرشین یوزی مقابل تیم ملی فوتبال سوریه بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشت.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته با نمایشی زیبا و دیدنی موفق شد با شکستی تحقیرآمیز تیم ملی فوتبال سوریه را در شهر امان اردن به خانه بفرستد. یوزهای پارسی با نتیجه 3 بر صفر مقابل ایگلز کاسیون پیروز شدند و این باعث شد تا با کسب 16 امتیاز و کسب 16 امتیاز تا 28 فوریه تنها 2 امتیاز با جام جهانی فاصله داشته باشند.

از این رو این نمایش قدرتمند پیروزمندانه و دلخراش بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشت.

الوطن سوریه: شکست قابل پیش بینی و از بین رفتن رویای جام جهانی

سایت سوریه نوشت: تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ایران نمایش بسیار ضعیفی داشت و همانطور که انتظار می رفت با سه گل شکست خورد. در نیمه اول ایران بهترین تیم زمین بود و توپ را در اختیار داشت. این نیمه با دو گل سردار آزمون و حاج صفی به سود ایران به پایان رسید. عمر الصومعه در خط حمله عملکرد ناامیدکننده ای نداشت و تنها یک بار ایران را با ضربه سر تهدید کرد.

شرایط در نیمه دوم هم ادامه داشت و اگر درخشش الحاج عثمان نبود ایران می توانست زودتر به گل سوم برسد. در این نیمه سردار آزمون و سایر بازیکنان ایران موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادند و گلی زاده در نمایش شرم آور خط دفاعی ما گل سوم را به ثمر رساند.

الاهرام: ایران سوریه را سه برابر کرد

این روزنامه مصری می نویسد: روند بردهای ایران در مقدماتی جام جهانی ادامه دارد و این بار سوریه را با 3 گل شکست داد. ایران با این برد 16 امتیازی شد تا با کره جنوبی در آستانه صعود به جام جهانی قرار گیرد.

عمان اسپورت: ایران زخم سوریه را عمیق تر می کند

رسانه های عمانی در این باره می نویسند: تیم ملی فوتبال ایران یک پیروزی دیگر در مسابقات مقدماتی جام جهانی به دست آورد. ایران که در اردن به مصاف سوریه رفت مقتدرانه پیروز شد و با نتیجه 3 بر صفر علاوه بر حفظ برتری، در یک قدمی صعود قرار دارد. برای ایران سردار آزمون، حاج صفی و گلی زاده در این دیدار گلزنی کردند تا تیم با 16 امتیاز در صدر جدول بماند.

بن اسپورت: ایران با پیروزی مقابل سوریه همچنان پیشتاز است

این سایت معروف قطری نوشت: ایران همچنان در گروه اول پیشتاز بود. تیم ملی فوتبال ایران که در اردن به مصاف سوریه رفت، موفق شد با سه گل به برتری برسد تا به برتری خود ادامه دهد و یک قدم به صعود به جام جهانی نزدیک شود.

مکان کوره: ایران در یک قدمی جام جهانی

این سایت تخصصی عربی نوشت: قهرمانی های پیاپی ایران در جام جهانی 2022 ادامه دارد و این بار این تیم موفق شد با سه گل سوریه را شکست دهد تا در آستانه صعود به جام جهانی قرار گیرد. ایران با پیروزی در این دیدار 16 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی باقی ماند. ایران در این دیدار تیمی کاملا برتر در زمین بود و با تمرکز بیشتری بازی کرد.
بازیکنان اسکوچیچ در دفاع عالی بودند و در زمین بازی خوبی داشتند و در میانه زمین تمرکز داشتند، در حالی که سوریه ناامید شد و بازیکنان آنها هیچ تلاشی برای پیروزی نکردند. تجربه عالی بازیکنان ایران فرصتی به سوریه نداد و این تیم با بازیکنان بزرگ و باکیفیت خود موفق به پیروزی شد.

الریاض: ایران و کره به صعود نزدیک تر می شوند

این روزنامه سعودی در واکنش به پیروزی ایران نوشت: تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی مقابل سوریه 16 امتیازی شد و همچنان در صدر گروه اول قرار گرفت.

دیدارهای بعدی تیم ملی فوتبال ایران برای راهیابی به جام جهانی 2022 قطر روزهای 7 و 9 بهمن ماه سال جاری برابر تیم های ملی فوتبال عراق و امارات برگزار می شود. این بازی ها بازی های خانگی است و شاگردان دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی در بین شیرهای بین النهرین در ورزشگاه آزادی پرواز دوحه را رزرو می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید