(زخم کاری) سریال زخم کاری دیگر جذاب نیست / اعتراض مخاطبان «زخم کاری؛ بازگشت» به حضور کمرنگ جواد عزتی

سریال زخم کاری / جواد عزتی

مخاطبان سریال زخم کاری به حضور کم رنگ جواد عزتی در این سریال واکنش نشان دادند.


به گزارش شمانیوز : زخم کاری، سریالی به کارگردانی محمد حسین مهدویان که است که جمعه ها که از طریق نمایش خانگی منتشر می شود. فصل دوم این سریال با عنوان بازگشت در حال پخش است.

حضور کمرنگ جواد عزتی در فصل دوم «زخم کاری» با اعتراض مخاطبان روبه‌رو شده. مخاطبان این سریال بعد از انتشار قسمت هفتم «زخم کاری: بازگشت» زیر پست‌های مرتبط به این سریال گلایه کرده‌اند که چرا سهم مالک از هر قسمت فقط دو سه دقیقه است و با این حال نامش در تیتراژ پیش از سایر بازیگرها نوشته می‌شود.

به گزارش فیلم‌نیوز، بخش مهمی از مخاطبان «زخم کاری» این سریال را به خاطر نقش مالک با بازی جواد عزتی دنبال می‌کردند و حالا محمدحسین مهدویان در فصل دوم این سریال، نقش مالک را به کمترین حد ممکن رسانده است.

قسمت هفتم سریال «زخم کاری: بازگشت»، با سکانسی دو سه دقیقه‌ای از مالک شروع می‌شود. مالک سراغ شخصیت طلوعی می‌رود و با او درباره کلاه گذاشتن سر ناصر حرف می‌زند و به او می‌گوید که جای پول نروژی‌ها امن است. بعد از تیتراژ داستان به زمان حال برمی‌گردد و دیگر خبری از مالک نیست.

بعضی از مخاطبان در واکنش به این قسمت نوشته‌اند که با دیدن مالک در ابتدای این قسمت گمان می‌کرده‌اند مهدویان قصد داشته از قسمت هفتم حضور جواد عزتی را پررنگ تر کند اما بعد متوجه شده‌اند که اشتباه فکر کرده‌اند.

%D8%B2%D8%AE%D9%85+%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C+ خبر خاکستری

برخی از مخاطبان نوشته‌اند که این سریال بدون حضور مالک جذابیتی برایشان ندارد و کامنت‌هایی از این دست منتشر کرده‌اند:

«دو دقیقه‌ اولی که مالک بازی می‌کرد می‌ارزید به کل فصل دو»، «هروقت مالک درست‌وحسابی آمد توی داستان، ادامه سریال رو می‌بینم.»، «زخم کاری که جواد عزتی توش نباشه، ارزش دیدن نداره.»، «تا مالک وارد بازی نشه، هیچ چیز عوض نمی‌شه.»، «هر هفته قسم می‌خورم که قسمت بعدی رو نمی‌بینم ولی می‌گم شاید مالک توی این قسمت بیاد بذار ببینم و باز هم نیست.»، «90 درصد مخاطب‌ها به خاطر مالک این سریال رو تماشا می‌کنند الان 7 هفته‌اس که لحظه شماری می‌کنیم مالک وارد بشه و نمی‌شه. واقعا تا کی باید صبر کنیم؟» و …

بعضی‌ها از اینکه حضور جواد عزتی در تیزرها پررنگ به نظر می‌رسد و نام او در تیتراژ قبل از همه است گلایه کرده و نوشته‌اند: «آقای مهدویان وقتی در هر قسمت مالک فقط سه دقیقه بیشتر نیست و کار خاصی هم انجام نمی‌دهد چرا توی تیزرها طوری او را نشان می‌دهید که انگار نقش اصلی است؟»، «چرا در لیست بازیگرها، اول اسم جواد عزتی را نوشتید. حداقل آخر لیست می‌نوشتید با هنرمندی جواد عزتی که ما تکلیف خودمون رو بدونیم.»، « با کاراکتر مالک بازی می‌کنین تا مخاطب‌ها بمونن پای سریال؟ مالک پنج دقیقه هم نیست اما توی تیزر طوری نشان می‌دهید انگار حضورش فعال است.» و …عده‌ای از مخاطبان هم تاکید کرده‌اند که هیچ‌کدام از بازیگران این فصل وزن جواد عزتی را ندارند و مهدویان اشتباه کرده که مهمترین عنصر سریال را نادیده گرفته است.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید