ماجرای «بازنده» مهدوی ها واقعی نیست / گریم 6 ساعته جواد عزتی

ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801189

کامران حجازی یکی از تهیه کنندگان فیلم مرد گمشده به کارگردانی محمدحسین مهدویان تاکید کرد که برخلاف برخی اخبار منتشر شده، داستان این فیلم برگرفته از فایل های واقعی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کامران حجازی از تهیه کنندگان مرد گمشده به کارگردانی محمدحسین مهدویان درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: جشنواره فجر است.

وی ادامه داد: از آنجایی که به دلیل تغییراتی که در وزارت ارشاد برای مدت دو ماه هیئت پروانه ساخت تشکیل نشد، من و امیر موز یکی دیگر از تهیه کنندگان فیلم در اوایل آذرماه موفق شدیم مجوز تولید این پروژه را بگیریم. یک هفته بعد فیلمبرداری را شروع کردیم. خدا را شکر با اتکا به توان و تلاش مضاعف تیم توانستیم آثار جشنواره را به ارمغان بیاوریم.

حجازی درباره تاثیر این زمان محدود بر کیفیت کار گروه گفت: فشار کار زیاد بود به خصوص که این پروژه چندمکانی در تهران و مازندران بود و کار ما را با مشکل مواجه کرد. خیلی ها فکر نمی کردند بتوانیم به جشنواره برسیم. با وجود اینکه زمان بسیار کمی تا جشنواره داشتیم، اما تیم منسجم که حاصل سالها همکاری بود، همه چیز را با دقت، آرامش و هماهنگی خوب اجرا کرد. داستان فیلم و آنچه در ذهن مهدی ها بود بسیار پخته و خوش فرم بود. زبان مشترک بین اعضای تیم، کار را در تمام مراحل پس از تولید، چه با تولید و چه با دقت بالا، سخت کرده بود.

تهیه کننده «مرد بازنده» همچنین برای برخی اخبار غیررسمی منتشر شده مبنی بر اینکه داستان فیلم از یک پرونده جنایی واقعی اقتباس شده است، تاکید کرد: فیلم برگرفته از هیچ پرونده واقعی نیست. فضای این فیلم با کارهای قبلی محمدحسین مهدویان متفاوت است. در مورد ژانر اثر بهتر است منتظر دیدن فیلم باشیم و ترجیح می دهم مخاطب قبل از اکران فیلم در جشنواره ذهنیتی نسبت به آن نداشته باشد.

حجازی درباره پیش بینی خود درباره رابطه مخاطبان آثار محمدحسین مهدویان با «مرد بازنده» گفت: فکر می کنم این مخاطب هم از این فیلم خوشش بیاید. انشاالله این پروژه نیز در زمره آثاری قرار می گیرد که مخاطب جشنواره را به هم پیوند می دهد.

وی درباره انتظارات هیئت داوران چهلمین جشنواره فیلم فجر نیز گفت: قضاوت سلیقه ای است. ترکیب داوران هرگز ثابت نیست و نمی توان هر دوره را با دوره دیگر مقایسه کرد. امسال خواهیم دید که ترکیب هیئت داوران چگونه خواهد بود و با چه سلیقه ای آثار را ارزیابی خواهند کرد.

این تهیه کننده درباره بازیگران «مرد بازنده» و حضور جواد عزتی به عنوان شخصیت 56 ساله این فیلم گفت: جواد عزتی بازیگر قدرتمند و استثنایی است که می تواند هر نقشی را به خوبی ایفا کند. عزتی در این پروژه گریم سنگینی داشت که حدود 5 تا 6 ساعت در روز زمان می برد. این نقش نیز برای این بازیگر نقش بسیار چالش برانگیزی بود. در کنار جواد عزتی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علیپور، شبنم گوربانی، ونوس کانلی و این پروژه دیگر در ملیکا پازوکی.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید