جواد عزتی بهترین کمدین / زرشک طلایی برای سامان گوران شد

ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791329

جواد عزتی بر اساس نظرسنجی پربیننده رادیو صبا به عنوان بهترین بازیگر طنز متولد دهه 60 انتخاب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «بیشتر» به منظور ارائه بهترین های ایران در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی به صورت هفتگی پخش می شود. این برنامه روز جمعه 19 آذرماه به سراغ کمدین های دهه شصت رفت و بهترین کمدین متولد دهه شصت را معرفی کرد.

در این برنامه محسن کیایی، محمد بحرانی، هوتن شکیبا، اشکان اشتیاک، امیر کاظمی، جواد عزتی، نیما شعبانژاد، شکیب شجره و بهرام افشاری که همگی بازیگران طنز متولد دهه 60 هستند، انتخاب و برترین ها معرفی شدند.

نتایج این نظرسنجی در برنامه «ترینیا» با پخش بخشهایی از هنر این طنزپردازان اعلام شد. جواد عزتی بازیگر 60 ساله طنز، محسن کیایی متولد 60 و بهرام افشاری متولد 1345 به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در این برنامه سامان گوران، علی اوجی، امیر نوری سه بازیگر طنز متولد دهه 60 به دلیل بازی ضعیف و حاشیه سازی در فضای مجازی نامزد دریافت زرشک طلایی شدند. بر اساس نظرسنجی مردمی، سامان گوران به دلیل اجرای ضعیف و حاشیه سازی زرشک طلایی این برنامه را دریافت کرد.

پرمخاطب ترین برنامه ها جمعه از ساعت 16:00 به تهیه کنندگی نازنین حاج سیفلا و اجرای مهبد کنات پیشه، جمعه از ساعت 16:00 پخش می شود.

علاقه مندان می توانند برای شنیدن بخش های ویژه این برنامه به سایت رادیو صبا به آدرس Radiosaba.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید