تور جهانی تنیس تنیسورهای زیر 18 سال ایران بر بازیکنان خارجی پیروز شدند/ تنیسورهای اسپانیا، مالی و ترکیه حذف شدند


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805351

16 تنیسور برتر به مرحله دوم جدول اصلی تور جهانی زیر 18 سال راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ پس از تور جهانی زیر 18 سال در ورزشگاه المپیک کیش، تنیسورها در دو رشته یکنفره و دونفره به رقابت پرداختند.

در قسمت انفرادی پسران کسری رحمانی، سام پازوکی، دنیز انس کوچو از ترکیه، امیرعلی گوام، تنگل، ایفه توپکوچ از ترکیه، سامان رضایان، احمد آتابای از ترکیه، الیاس فهیم از آمریکا، سیلواسی از ترکیه، سامیار الیاسی، یامار الیاسی، کایرا تونا از ترکیه، نیک یوسفیان و گورسوی از ترکیه مقابل حریفان خود پیروز شدند.

برای دختران ماندگار فرزامی، نیسان جان، زینب اربکان، نساء بلوت از ترکیه، نیلی عطفی، آرکلو از ترکیه، رومینا زینلی، کاراجابک از ترکیه، فاطمه سادات زنجانی، مهرانه ظهوریان، لاپاق از بلژیک، جندوبی و توندیگ از توغور درسا چراغ با پیروزی مقابل رقبای خود به دور دوم راه یافتند.

به این ترتیب نمایندگان ایران، ترکیه و آمریکا با پیروزی مقابل رقبای خود به مرحله بعدی بازی ها راه یافتند.

همچنین در بخش دونفره نیز 16 تیم اول جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات که به قضاوت سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان برگزار می شود.که در120 تنیسور از ایران، آمریکا، پاکستان، مالی، ترکیه، بلژیک و اسپانیا حضور دارند.

در هفته اول این مسابقات 120 تنیسور حضور داشتند که در پایان نماینده آمریکا در پسران و نماینده بلژیک در دختران عناوین قهرمانی را از آن خود کردند. هفته دوم این رقابت ها تا 15 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید