پایان تور تنیس زیر 16 سال آسیا در کیش با معرفی برترین بازیکنان


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904960

تور تنیس زیر 16 سال آسیا با قهرمانی پارسا فرقانی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در دیدار پایانی رقابت های تنیس زیر 16 سال تور آسیایی پارسا فرقانی و بردیا شریفی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با قهرمانی فرقانی به پایان رسید.

در ست اول این بازی فرقانی با نتیجه 2 بر 6 مقابل حریف خود پیروز شد، در ست دوم شریفی با نتیجه 6 بر 7 پیروز شد تا برنده این بازی در ست سوم مشخص شود. فرکانی در پایان ست سوم توانست با نتیجه 5 بر 7 مقابل حریف خود به برتری برسد و عنوان قهرمانی تور تنیس آسیا را از آن خود کند.

بدین ترتیب در پایان این مسابقات پس از قهرمانی فرقانی در بخش انفرادی، بردیا شریفی دوم شد و دانیال مشتاقی فرد عنوان سوم را کسب کرد.

پیش از این با فینال بخش دونفره پارسا فرقانی و دانیال مشتاقی فر مقابل تیم دانیال عبادی و بردیا شریفی به برتری رسیدند و قهرمان این بخش شدند.

پس از معرفی برترین های این دوره از مسابقات، مراسم اختتامیه با حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون، شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون، عزیزالله فاضی پور رئیس مرکز ورزش و توانبخشی سالم کیش و به نمایندگان شورای اسلامی و نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

مسابقات تنیس تور آسیایی با حضور 27 ورزشکار در رده های سنی زیر 14 و زیر 16 سال از 16 مهرماه در جزیره کیش آغاز و در 29 ماه جاری به پایان رسید. داوری اصلی این دوره از مسابقات بر عهده محمدحسن لاچینانی داور نشان سرخپوشان کشورمان و مدیریت این رویداد بر عهده سمیرا قدسی بود.

دیدگاهتان را بنویسید