مسابقات جهانی تنیس زیر 14 سال سریلانکا/ تنیسورهای ایرانی حریفان خود را کنار کشیدند


ساعت: 18:23
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808465

تنیسورهای ایران حریفان خود را در رقابت های انتخابی تنیس زیر 14 سال در منطقه آسیا شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ فردا در کلمبو سریلانکا قرعه کشی مسابقات انتخابی جهان در منطقه آسیا زیر 14 سال آغاز می شود.

با قرعه کشی بخش پسران، 13 تیم حاضر در 4 گروه قرار گرفتند و تیم ایران در گروه قرار گرفت. ببا نمایندگان مالزی و نپال گروه بندی شد.

در گروه آ تیم های پاکستان، سریلانکا و مغولستان در این گروه حضور دارند درجه سانتیگراد سریلانکا نیز در این گروه با سوریه و سنگاپور بازی کرد هنمایندگان اردن، عراق، کامبوج و لائوس حضور دارند.

بر این اساس از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می کنند و در نهایت 8 تیم اول در مرحله حذفی به مصاف هم می روند.

این دختر 9 تیم در 3 گروه دارد که در گروه است آ تیم های نپال، اردن و عمان در این گروه حضور دارند ب تیم های سریلانکا، مغولستان و سنگاپور در این گروه حضور دارند درجه سانتیگراد دختران ایرانی با پاکستان و عراق هم گروه شدند.

از 16 فوریه به میزبانی سریلانکا آغاز می شود و تیم های ملی دختر و پسر کشورمان صبح امروز راهی محل برگزاری مسابقات شدند.

این دوره از مسابقات از 25 تا 30 بهمن ماه در سریلانکا برگزار می شود. در بخش دختران یاسمن یزدانی، صبا هیرمنش و فردوهت علیمی و در بخش پسران نیز مانی ملاعسگری، رادین فهیمی و مانی کاردان به عنوان نمایندگان ایران حضور دارند.

در این مسابقات ندا دیبای به عنوان مربی تیم دختران، فرشید زیدی مربی تیم پسران، عباس هیلتاش سرپرست فنی تیم و هومن ثبوتی سرپرست تیم های اعزامی خواهند بود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید