مسابقات جهانی تنیس زیر 16 سال نایب قهرمانان دختر و پسر سریلانکا / مقدماتی جام جهانی ایران


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811497

تیم های ملی زیر 16 سال ایران با کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در سریلانکا به کار خود پایان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ رقابت های مقدماتی جهانی در بخش پسران به نام کاپ دیویس و در بخش دختران به نام جام بیلی جین به مدت یک هفته میزبان سریلانکا بود و نمایندگان کشورمان با پیروزی مقابل تمامی حریفان خود به فینال راه یافتند. .

صبح امروز با برگزاری دیدار فینال، پسران ایران راهی قزاقستان شدند و دختران کشورمان با مغولستان دیدار کردند.

در اولین دیدار انفرادی امیرعلی قوام با نتایج (3-6، 7-6 و 5-7) مقابل نماینده قزاقستان به برتری رسید و کسری رحمانی تنیسور دیگری را با نتیجه 5-7 و 2-6 شکست داد. با این نتیجه پسران ایران عنوان ارزشمند قهرمانی را به نام خود ثبت خواهند کرد.

برای دختران، نیلی عطفی در اولین دیدار از روز هفتم بازی ها مقابل نماینده مغولستان با نتیجه (6-7، 6-3 و 1-6) و ماندگار فرزامی با نتیجه (6-7 و 6-7) مغلوب شدند. 1-6) از سد حریف خود.بایگانی برای تعیین تکلیف تیم گلابی در مسابقه دونفره.

در دونفره نیز تیم ایران با ترکیب ماندگار فرزامی و مهرانه ظهوریان با نتیجه 4 بر 6 و 2 بر 6 مغلوب حریفان شد تا در رده دوم مسابقات قرار گیرد.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان با کسب عناوین برتر و کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی جواز حضور در مسابقات انتخابی جهان را که سال آینده میزبان هند خواهد بود، دریافت کردند.

برای دختران تیم دائمی ایران فرزامی، نیلی عطفی و مهرانه ظهوریان با مربیگری مونا نوریان و تیم پسران کسری رحمانی، امیرعلی قوام و وسام پاروکی به مربیگری تونی آندرویچ در این دوره حضور داشتند.

این مسابقات از 2 تا 7 مارس در کلمبو سریلانکا برگزار شد.

عباس هیلتاش به عنوان مدیر فنی و هومن سابوتی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی به مسابقات این مسابقات را همراهی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید