جام بدمینتون فجر | قهرمانان انفرادی و قهرمانان دونفره دختر و پسر / نایب قهرمان تیم دونفره پسران ایران مشخص شد


ساعت: 19:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807932

سی امین دوره مسابقات بین المللی جام فجر با مشخص شدن قهرمانان پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز، بیست و دومین دوره باخمن مصادف با پیروزی انقلاب، سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر به ایستگاه پایانی خود رسید.

فینال انفرادی و دوبل دختران در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار و قهرمانان این دوره مشخص شدند.

فینال انفرادی بین تسنیم میر از هند و سوسانتا از اندونزی برگزار شد.

رپیسکا از روسیه و شاشیداران از هند مقام سوم مشترک را در بخش انفرادی کسب کردند.

فینال دوبل بین تیم های ساغر رفیعی و هاجر کبیری (ایران) و تیم مالوا و شاپووالوا (روسیه) برگزار شد و با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم روسیه طلایی این رقابت ها به پایان رسید. تیمی از روسیه

ساغر رفیعی و هاجر کبیری در این مسابقات نایب قهرمان شدند و نازنین زمانی، یگانه تفرشی و سارا امینیان، فاطمه بابایی در دونفره مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

فینال دوبل پسران جام فجر بین المللی جام فجر بعد از ظهر امروز در شیراز برگزار شد که تیم های مهران شهبازی و امیر جباری به مصاف فوزان مجید آبیو و فردیان ماهاردیکا رانیلدی از اندونزیا رفتند. این دیدار با برتری دو بر صفر اندونزی به پایان رسید.

در نهایت این دیدار با قهرمانی اندونزی و قهرمانی این تیم و نایب قهرمانی ایران در سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در بخش دونفره به پایان رسید.

در ماده انفرادی، می مایزنای هندی با پیروزی مقابل دانیلو بوسنیک از اوکراین عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.. میسنا از هند نیز در این مسابقات نایب قهرمان شد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید