بدمینتون بازان سیستان و بلوچستان در رده بندی دونفره کشور دست یافتند


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920945

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: پس از چهار روز رقابت بین بدمینتون بازان برتر ایران، ورزشکاران سیستان و بلوچستان قهرمان رنکینگ دوبل کشور شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ادهم کرد در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: برترین های بدمینتون ایران با حضور 43 نفر از برترین های کشور در جدول انفرادی و دونفره برگزار شد.

وی افزود: صالح سنگ تراش از سیستان و بلوچستان و عرشیا بازیگر از البرز به مقام سوم مجموع دست یافتند و علی حیاتی و عرشیا از شگفتی های این دوره از مسابقات بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: مهران شهبازی از کردستان، علی حیاتی از کرمانشاه، صالح سنگ تراش از سیستان و بلوچستان، عرشیا بازیگر از البرز، سالار بیات از زنجان، امیرحسین حسنی از زنجان، محمد پیروند از تهران و مهدی انصاری از زنجان بهترین کشتی گیران تک نفره خود را معرفی کردند.

وی ادامه داد: در بخش دو نفره نیز تیم دو نفره صالح سنگ تراش و محمدمهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان سنت شکنی نکردند و مانند دو دوره قبلی مقدماتی درجه دو موفق شدند قهرمان دو نفره شوند. رتبه بندی بهترین ها

کرد بیان کرد: رتبه برتر از نظر امتیازی نسبت به رده بندی سطح 2 و 3 امتیاز بیشتری دارد و برگزاری این رده بندی در یک ماه قبل از مسابقات جهانی فجر از نظر کسب امتیاز برای بدمینتون بازان از اهمیت بالایی برخوردار است. پیراهن تیم..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید