جام بدمینتون فجر | 4 دختر و 11 پسر در بدمینتون ایران به مرحله بعد راه یافتند


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807002

4 دختر و 11 پسر ایرانی به مرحله بعدی بدمینتون جام فجر راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، 16 بازیکن اول جدول پس از دور اول مسابقات مشخص شدند. بر این اساس ساغر رفیعی، فاطمه بابایی، شیوا پازیف کار و رومینا تاجیک با شکست حریفان خود در جمع 16 بازیکن برتر جام فجر قرار گرفتند.

امروز نوزدهمین باخمن در روز دوم این مسابقات شیوا پازفف کار به مصاف رقیبی از روشی می رود و فاطمه بابایی، شیوا پازففکار و رومینا تاجیک با رقیبی از هند روبرو می شوند.

مسابقات دونفره از امروز آغاز می شود.


* یافتن 11 ملی پوش ایرانی در بین 32 بازیکن برتر

11 تیم ملی ایران موفق شدند به جمع 32 بازیکن برتر جام فجر راه پیدا کنند. به ترتیب سینا سالاری، سعید بابیانی، امیر جباری، نیما رستم پور، علی حیاتی، محمدامین مقدم، محمد ستاره، علیرضا کرمی، صالح سنگتراش و مهدی رضایی با پیروزی مقابل حریفان به جمع 32 تیم برتر جدول اصلی رسیدند.

از نکات جالب این دوره از مسابقات حذف قهرمان دوره قبل و سید یک از مسابقات در روز اول مسابقات بود.

شنگ بازیکن کانادایی که قهرمان بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی فجر شده بود در روز نخست مقابل سانجی امان از هند با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و شانس اول قهرمانی از بین رفت.

بازی های امروز در قسمت تک نفره ادامه خواهد داشت و بازی های دو نفره نیز آغاز خواهد شد.

پسر سالاری با حریفی از هند، سعید بابیانی و محمدرضا کیاسری با حریفان از روسیه، امیر جباری علی حیاتی و علیرضا کرمی با حریفان از هند، نیما رستم پور با حریفی از اوکراین، محمدامین مقدم با حریفی از پرتغال و محمد آذربایجان. رقابت خواهند کرد.

صالح سنگتراش و مهدی رضایی نیز در 32 تیم اصلی بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید