ادامه اردوی تیمی بدمینتون نوجوانان پسر و دختر برای حضور در مسابقات آسیای میانه


ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886895

اردوی تدارکاتی تیم بدمینتون نوجوانان و بزرگسالان دختر برای حضور در بازی های آسیای میانه تاجیکستان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، تیم نوجوانان دختر بدمینتون که اولین اردوی خود را از 1 تا 14 مرداد ماه در کرج به پایان رساند، دومین اردوی خود را از 14 تا 16 مرداد در قم برگزار کرد. از امروز 17 مرداد لغایت 19 مردادماه سومین اردوی نوجوانان دختر در کمپ تیم های ملی تهران برگزار می شود.

تیم زیر 15 و 17 سال دختران به مربیگری نگین امیری پور به مسابقات آسیای میانه که از 20 تا 24 مردادماه در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می شود، اعزام می شوند.

بازیکنان حاضر در این اردو عبارتند از: آیدا عنایتی (خراسان رضوی)، آیسان زارعی (آذربایجان شرقی)، فردوس فروغی (تهران)، زهرا رباطی (تهران).

همچنین تیم نوجوانان پسر که اولین اردوی خود را از یکم تا 16 مرداد در شهرستان خدابنده استان زنجان به پایان رسانده است، دومین اردوی خود را از 17 مرداد تا 24 مرداد در شهر زنجان ادامه خواهد داد.

تیم زیر 15 و 17 سال پسران به مربیگری غلامرضا باقری به مسابقات آسیای میانه که 20 تا 24 مردادماه به میزبانی دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می شود، اعزام می شوند.

بازیکنان حاضر در این اردو عبارتند از: امیرعلی احمدلو (مرکزی)، سید محمد گلچین (خراسان رضوی)، عادل پکین (کرمان)، متین قاسمی (خراسان رضوی).

اولین دوره مسابقات آسیای میانه با حضور تاجیکستان، مغولستان، ایران، قزاقستان، ازبکستان و قرقیزستان از 20 تا 24 مردادماه در شهر دوشنبه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید