تیم های آسیای میانه در حال پیشرفت هستند/هنوز هیچ تیمی شکست نخورده است


ساعت: 10:11
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880115

با غیبت بازیکنان هاتون بام، سپاهان و ذوب آهن، تیم ملی فوتبال بانوان رو به زوال است.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم های آسیای میانه در حال پیشرفت هستند و هنوز هیچ تیمی شکست نخورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم جهان نجاتی مربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره شرایط تیم ملی در آستانه اعزام به مسابقات CAF گفت: اردوی تیم ملی از تیرماه آغاز شد. 6 و تیم در 14 جولای به تاجیکستان اعزام خواهد شد.

وی افزود: این اردو بدون 11 بازیکن از خاتون بم و چند بازیکن ذوب آهن و سپاهان که حضور نداشتند در حال برگزاری است. با غیبت این بازیکنان، تیم ملی کلاً دارد پوست خود را از دست می دهد. به جز چند بازیکن باتجربه، بقیه جوان هستند.

جهان نجاتی ادامه داد: اردوی تیم ملی پس از مدت ها تعطیلی لیگ برگزار می شود و این اردو پس از تعطیلی لیگ شکل گرفت. ما باید در این دوره از مسابقات کافا با تیم های خوبی بازی کنیم. به عنوان مثال این تیم ملی ازبکستان در رده بندی فیفا 24 پله بالاتر از ما قرار دارد. قرقیزستان، ترکمنستان و تاجیکستان تیم هایی هستند که سطح فنی بالایی دارند. این مسابقات قطعا آسان نخواهد بود. تیم های آسیای مرکزی در حال پیشرفت هستند.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان تاکید کرد: وقتی تیم مردان امید ما به ترکمنستان باخت نشان می دهد که سطح فوتبال این کشور در حال تغییر است.تیم ها دیگر مقابل ما نیستند. ما به سختی قرقیزستان را در جام جوانان شکست دادیم. در سطح بزرگسالان، قطعا سخت تر است. البته بچه ها با همدلی تمرین می کنند و اتفاقات اخیر را فراموش کردند که برخی بازیکنان در اردو حاضر نشدند. البته بازیکنان خاتون بم به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا در این اردو حضور ندارند. در هر صورت امیدواریم در مسابقات کفا نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید