روز شلوغ قضات با نشست آنلاین ایرانیان آسیای میانه در کمیسیون های مختلف منطقه مرکزی به پایان می رسد.


ساعت: 23:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806903

روز شلوغ رئیس فدراسیون والیبال با حضور در نشست آنلاین آسیای میانه که در آن هشت ایرانی به عنوان اعضای کمیسیون های مختلف منطقه مرکزی انتخاب شدند، به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی در جلسه کمیته اجرایی آسیای میانه که از ساعت 17 امروز (دوشنبه 18 بهمن) به صورت آنلاین برگزار شد، شرکت می کند. لطیف از مالدیو، جیتاندرا از نپال، یارماک از قزاقستان و کیلیچ از قرقیزستان از دیگر شرکت کنندگان بودند.

یکی از موضوعات این نشست دو ساعته، انتخاب اعضای کمیسیون های مختلف منطقه مرکزی بود که در آن هشت نفر از ایرانیان برای عضویت در کمیسیون های منطقه انتخاب شدند.

محمد شاهمیری، مسعود یزدان پناه و مرتضی افجه ای به ترتیب به عضویت کمیسیون مسابقات، داوران و والیبال داخل سالن شدند. مهدی اسلامی به عضویت کمیته مالی و بازاریابی، نادر انصاری عضویت در کمیته ساحلی، جواد مهرگان در کمیته فنی و مربیگری، علی فرحی عضو کمیته انضباطی و کتایون عرب زاده عضویت کمیته استیناف آسیای مرکزی برای تشکیل یک کمیته منصفه.

اعضای این کمیسیون ها نیز در این جلسه تعیین شدند و به پیشنهاد دکتر داورزنی مصوب شد سه دوره آموزشی برای قضات، VIS و تحلیل برای منطقه با کمک کارشناسان ایرانی برگزار شود. همچنین به پیشنهاد لطیف و یرمک دوره داوری ساحلی در آسیای میانه برگزار می شود.

در این جلسه نمایندگانی از بنگلادش و هند حضور نداشتند و مقرر شد رئیس منطقه آسیای میانه در نامه ای به کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون جهانی والیبال درباره وضعیت هند بنویسد تا برای حفظ منطقه بزرگ هند گام بردارند. جامعه والیبال

در این جلسه همچنین برگزاری مجمع منطقه ای آسیای میانه در ایران در آبان ماه (20 آبان تا 19 دی 1401) تصویب شد.

لازم به ذکر است جلسه کمیسیون فنی فدراسیون والیبال امروز به ریاست دکتر داورزنی به مدت چهار ساعت (10 الی 14) برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید