هیئت مدیره منطقه آسیای میانه با حضور داوران جلسه تشکیل داد


ساعت: 19:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915691

اعضای هیئت منطقه ای آسیای مرکزی در نشست امروز (یکشنبه 13 دسامبر) تقویم مسابقات سال آینده را بررسی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه فوق العاده هیات رئیسه منطقه آسیای میانه بعدازظهر امروز (یکشنبه 22 آذرماه) به ریاست محمد لطیف اهل مالدیو و با حضور نمایندگانی از اعضا برگزار شد. کشورها.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی والیبال نیز در این جلسه حضور داشت.

در این دیدار که محور اصلی آن بررسی تقویم 2023 منطقه مرکزی بود، داورزنی و یرمک، دو رئیس فدراسیون کشورهای فعال در منطقه آسیای میانه در رشته والیبال و در اکثر مسابقات شرکت کرده اند. از رویدادهای آسیا، به اتفاق آرا اعلام کرد که تقویم سال آینده منطقه آسیای مرکزی به طور کامل با تقویم سال آینده کنفدراسیون والیبال آسیا هماهنگ خواهد شد.

علاوه بر این، طبق مقررات مسابقات فدراسیون جهانی، تقویم سال آینده باید در فصل مسابقات (15 آوریل تا 15 اکتبر – 26 آوریل تا 23 اکتبر) قرار گیرد که با مسابقات باشگاهی همپوشانی نداشته باشد. آسیا، میزبان و تاریخ احتمالی آن در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد اولین نسخه این تقویم هفته آینده توسط دفتر منطقه ای آسیای میانه تهیه و برای بررسی نهایی در اختیار اعضا قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید